• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Tjena Pela! Vad mysig ni har det. eller kommer ha iaf. Jag firade mr G födelsedag för inte så längesen. Det var riktig kul o mysig o sketakallt.

Ha det så kul!

• Zozo

Hejhej Pela förresten! Haha min käre make fyllde i förrgar! VART tog den där 21-aringen vägen som jag träffade för..erh.. 14 ar sedan!!!

Sa jag förresten att jag börjat på kurs i luxemburgiska? (För min policy är ju som alltid att ta seden dit man kommer etc etc) Nu kan jag alltsa säga intelligenta saker som: (fonetisk skrift) "Öch hunn een hånt" "Jag har en hund", vilket jag då inte har...

• Pela Pela

Fniss, vilken kunskap Zozo, men nog är du bra duktig som ger dig på sånt.

Men visst är det konstigt med dom där 21 åringarna, att dom bara försvinner. Nu var kanske min inte 21 när vi träffades men idag skulle jag kunna byta ut honom mot två 22 åringar...

Idag när han fyller kommer det bara vara han och jag som äter lite gott, förmodligen även dricker nått gott men hela skonken kommer i morgon för att fira honom så då blir det fest ordentligt.

• Sister of the Night

Muffin *sorry för dröjsmålet*

Jag kör på en sojamjölksvariant, har inte namnet i huvudet på rak arm men den smakar som vanlig god choklad i alla fall!
    Nu har vi precis druckit kaffe här hemma -mysigt, i synnerhet med kakan till- och jag har ett berg av intresant läsning farmför mig! Lokalblaskan, Vår Bostad (nej den heter ju inte så längre men jag lär mig aldrig vad fan det nu är de har gjort om den till för nåt och vad det heter ) och en veckotidning. Jag har ju inte så mycket annat för mig just nu än att läsa och hänga här, så jag är glad för lektyren
    (Det är ju inte läge att springa maraton idag direkt)

• Sister of the Night

Zozo

Vilket coolt språk! Låter ju hur fräckt som helst ju Så får du skaffa hund också så du kan stå för dina uttalanden

Pela

Åh jaaa, inte är han en yngling längre, min fästis *ser nostalgisk ut* men lika fin nu som då. Fast man kanske kan säga att åren gjort honom gott han har blivit bättre på att kommunicera med åren... *själv har jag givetvis alltid varit mycket smidig på all sätt och vis

• Pela Pela

Sis, det låter precis som hemma

NU ska jag strax dra hemmåt och försöka tillaga något kullin... kulinar....??!!? Kulinariskt?!...Äh, nån föda som går att svälja!

Ha det gott alla!

Kram

• Sister of the Night

Haha, nåt kulliminariskt alltså

Ha en skön kväll Pela!

• Oms

nu ska jag gå o shoppa skor m en sur dotter... hon ringde o var på uselt humör men men det kanske ändras *och ingen mer svält i världen osv osv*

har haft fullt upp idag...

trevlig helg på er
    !

Sis - jag tillhör oxå de som läser "vår bostad" när den kommer, gjorde det i tisdags tror jag det var men vad f-n heter den nu...hem och hyra? intressant läsnign är det iaf tycker jag!

• MuffinsTönt

Vår bostad? Menar ni bilagan som kommer med i dagstidningen? *känner en aning ute o cyklar*

Själv försöker jag vara duktig.. *hmm...*

• Sister of the Night

Omsan

Lycka till med skoshoppandet Låter som en ohyggligt "bra" förutsättning med ultrasur dotter, hoppas hon lyser upp lite vad det lider

Ja, hem & hyra kanske den heter - jag har alltdi älskat Vår Bostad och gillade inte alls att de började svamla om att ändra på den och byta namn *jag är så öppensinnad för det nya, trala la *

Den var liksom bra som den var! men nu är det ju som det är, och då får jag väl läsa Hem & hyra då!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!