• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Pela Pela

Firlåt, Vickan att jag var så tråkig under sommaren. Hade ju varit jätteskoj att få träffas! Men det blir väl fler gånger?!!??

• viktualia

Omsan - tack för fnisset! schysst debut!

Pela - tack tack! jo, jag åker buss fortfarande. vill inte bilpendla, jag testade det förra veckan bara för att känna på det.. men NEJ! det är för långt och jobbigt (7 mil och tar 55 min att köra)

Och vikten - absolut! nu är jag i samma "form" som när jag tog studenten, så det är väl nu utmaningarna att banta börjar (läs: behovet av regelbunden motion ökar DRASTISKT)

• viktualia

Pela - jaaa vi hade tråddejt för två veckor sedan också.. då dök till och med Sis upp!!! *glad* I augusti var Matskedsgumman och Anne på Grönkulla med. Telestubben, Omsan och jag hör till "inventarierna" ha ha ha!

FruLlan har förresten fått en son, men lämnat den här tråden. Och Jessie fick en dotter, men hon har lämnat BT helt.

• Pela Pela

Nej men vad f.n kom Sis också!!!???!
    Det är väl typiskt att man ska missa en sån gång!

Du är m a o inte så hemlig längre, Sis? *s*

• Pela Pela

Ja men se, det har kommit tillskott så BT kommer bestå även när vi gått i stå *är hon inte bra på rim så säg*

• Sister of the Night

pela

Jag är sjukt hemlig! Jag ansträngde mig benhårt för att göra ett anonymt men ändå sofistikerat intryck. Det lyckades, tror jag. Fast det var lite pillrigt att klippa små exakta hål för ögonen i den bruna papperskassen. Men det gick!!

• Pela Pela

Måste nu tyvärr ge mig av vidare i djungeln!
    Vi syns i morogn igen!

Kram

• Pela Pela

Jaha, vad det du, då såg jag dig ju!!! *asg*

• viktualia

suck! typiskt att ni försvann när jag plötsligt landade vid datorn....

imorgon får ni dessutom leva utan mitt pladder på dagen.. ska ju på farlig utflykt med hyrbil!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!