• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Vickan, jag är ju här. Typ!
    Pendlar mellan datorn o labb. Jobbigt att va beredd med sudbyte när det är steg utanför dörrn. *hrmm...*

• viktualia

Ååååå!

Jubel och hurrarop! Jag har fått mitt RIKTIGA körkort!

När jag kom hem från jobbet idag, hittade jag avin och lyckades snabbt övertyga maken om att en brandkårsutryckning var på sin plats (Svensk kassaservice skulle stänga 13 min senare). Vi kastade oss i bilen (maken fick köra) och jag fick ut mitt körkort!!

Känns onekligen najs att ha ett RIKTIGT körkort imorgon när jag ska hämta ut hyrbilen.....

• MuffinsTönt

Åh Va kul Vickan!!! Grattis ännu en gång!

• viktualia

tick och tack!

nu sitter jag och letar recept åt en kollega som behöver nån god kycklingrätt att charma sitt nya fynd med... hihi.. skoj skoj..! Vickans receptrådgivning är i fullt arbete!

• MuffinsTönt

Fniss! Har jag berättat att jag var trött i 2 dagar efter middan. Inte pga av jobb,för det var inte så mtk arbete. Utan all press o den höga ribban jag har själv satt upp. Men det verkligen värt!Allt var perfekt! Nåja.. nästan allt.

Denna helg e vi bjudna på middag. Gött!!

• viktualia

Muffins - du kommer ju bli STRÅLANDE på matlagning som du övar, och med mer erfarenhet blir man lugnare inför matlagningsutmaningar!

Själv ska jag bli bortbjuden på både lunch och middag på lördag! SÅÅÅ najs! Och kompisarna som vi ska till är jätteduktiga på att laga mat - både som jag tål och som passar bantningen!!

• MuffinsTönt

Fniss! Hoppas jag får fler tillfällen.
    Ska nog gå förbi systemet imorrn o köpa nåt av dem vinflaskorna du rekomenderade. Känner för astt smaka på dem igen. Eller en av dem. Tror inte det blir så bra om jag kör alla tre på en gång.

• MuffinsTönt

Nu har jag blitt en av dem som tjuvläser granntråden. *rodnar* så spännande! Usch,va lessen jag blev av att läsa vissa inlägg. Men vad kan man göra... Kan bara hoppas på det bästa o hålla tummarna!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!