• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

sis.
    muffinsfabriken - japp den lämpar sig för tråddejt - vi har redan varit där en gång runt mars eller så (Jag, Tubbies, Vickan och Snartis)

Muffins -
    självklart så måste väl du komma ifrån muffinsfabriken - men bered dig på en chock - du är inte ifrån Götet då den bara finns i sthlm och i en sthlm förort...

• Pela Pela

Hej tjejer!
    "Makens Pela" här med "nytt" namn.

Ber så hemskt mkt om ursäkt att jag bara försvann så där men partytältet lyfte iväg mig och det har tagit mig till nu att komma hem...

Nej skämt åsido har det varit några jobbiga arbetsmånader vilket gjort att jag medvetet hållit mig borta.

Allt väl med er alla?
    Vad har hänt? Någon som fått barn redan eller är det på G snart?
    Gifta, med barn!

Om nån orkar vore det kul med en snabb uppdatering .

Kram Pela

• Lady o Lufsen

Men grattis Muffins geek!!! Vad kul att det har löst sig! Hur gick det till?...om man nu nyfiket får fråga

• Zozo

Haha.; hör att ni diskuterat barndomens inredning... Mina föräldrar byggde huset samma ar jag föddes och det var SAAA modernt:

Vardagsrum: mossgröna filttapeter (sana där hariga) till mörkbrun heltäckningsmatta. Vardagsrummet var öppet mot det bruna köket med brunorange mönstrad kakel...
    I Lilla toaletten hade vi (HAR!) mörkröd kakel och tillhörande mörkröda filttapet.
    tvâttstugan fick grönpsykedelis fondtapet. En likaledes orange fondtapet hamnade i klädkammaren. Badrummet var kâckt mörkgrönt... med en fin fondvägg i duschen som sag ut som skogsstig...
    Hela ovanvaningen är helt öppen och fick en ENORM bsykedelisk heltâckningsmatta i käcka gröna/gula nyanser.....

ARRRRGGGGHHHH!

• MuffinsTönt

Pela
    VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!

Lady
    Som tråden andra prydis, så tänker jag Inte säga ngt alls. Shy 2
    Du får lista ut det själv. Giggle 2

• Pela Pela

Hej Muffins!

Hade du en bra resa? Jag hängde med ett tag där på Resedagboken sen fick jag lägga ner det också...

• Sister of the Night

Nämen tjena Makens Pela! Det var ett tag sen, kul att du hittat tillbaka!

Finns inte sådär våldsamt mycket att uppdatera från min sida - jag har varken gift mig, fått barn eller dött- men annars är det jämna slängar.

Tellis, din eländiga räkglidare! Sitta hemma och jobba lika gärna, fan vad lyx!! Det kan inte jag göra *nähä?*
    Fast jag får erkänna att jag blev något mindre avis på ditt hopknollrade öra i scharlakansrött... Du får säga åt amerikanerna att varalite mer rakt på sak och inte krångla till allt. Se där, det sparar vips cirkus halva tiden

Zozo, men det lät väl hääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrligt *rullar lite extra på "r":en där*
    Eller vad säger du Telestubben?

• Sister of the Night

Omsan

Se där, det gör den alltså...? *får något lätt lystet i blicken, kombinerat med en begynnande dregelsträng som långsamt men tålmodigt letar sig ner mot tangentbordet*

• Pela Pela

Sister!
    Känns tryckt att du inte gått och dött i alla fall *ler*
    Det uppskattas att jag slipper sitta och prata med andar.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!