• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Muffins

Sten

Tellis

*skakar sorgset på huvudet* De vet ju inte vad de går miste om.... gaaaaaaaaahhhh....!

Omsan

Fan va coooolt!! Hoppashoppashoppas de klämmer fram en "Fjant" också!!

Vicks - den där fula tavlan var fanemej skadad redan INNAN den stals...!!

• Sister of the Night

Omsis

Åh nej! Vilket skräckscenario!!! Sitter karlen och antyder att man riskerar att hitta parralleller till den fula tavlan precis när som helst i sin omgivning?!? *sträcker sig efter en pillerburk*

• Telemarkgrrl

Sister of the Night skrev 2007-10-03 14:54:19 följande:

Vicks - den där fula tavlan var fanemej skadad redan INNAN den stals...!!
    Hysterical 3
  • Telemarkgrrl

Hehehe, nu höll jag på att göra bort mig här på jobbet. Jag var på väg till toaletten och så glömde jag bort var jag var någonstans så jag började knäppa upp byxorna redan på väg till toaletten (så gör jag alltid hemma). Men som tur var hade jag redan hunnit in i kapprummet utanför toaletterna så det var ingen som såg mig. Blushing 2

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-03 15:10:23 följande:
    Hehehe, nu höll jag på att göra bort mig här på jobbet. Jag var på väg till toaletten och så glömde jag bort var jag var någonstans så jag började knäppa upp byxorna redan på väg till toaletten (så gör jag alltid hemma). Men som tur var hade jag redan hunnit in i kapprummet utanför toaletterna så det var ingen som såg mig.
    *nu hade jag viljat ha era smajlisar* hahaha
  • Oms

tubbies - o så säger du att din man är tankspridd

• Telemarkgrrl

Alltså, jag hade ju inte dragit NER byxorna eller så. Bara knäppt upp skärpet och knappen.

• Telemarkgrrl

Oms skrev 2007-10-03 15:13:44 följande:

tubbies - o så säger du att din man är tankspridd
    Jag tror det smittar!
  • MuffinsTönt

Tellis
    Du får ursäkta men det är aptråkigt här på labb. Så...

ROFL 6

• Sister of the Night

hahahahahahaaaaaaaaa!!! säger du, ja!!! :-d :-d :-d

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!