• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Hittade du någon bra present, Zozo? Eller blev det en sån där manick?

• Telemarkgrrl

Jag gick bet på den där svenska filmen.

• viktualia

Telestubben - var det ditt enda fel?!? i så fall får jag gratulera! och coolt att du hade fel på samma som jag... jag har hört talas om den där filmen, men jag är ju inte så filmintresserad av mig...

...däremot går jag, av nån omöjlig anledning, fullständigt IGÅNG på Roy Andersson-filmer och vill alltså se "Du levande"... undrar vem jag ska lura med mig?!?!

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-03 12:31:37 följande:
    Jag gick bet på den där svenska filmen.
    grejade du resten tubbies? då LEDER du *pompomar för fullt*
  • Telemarkgrrl

Jo, resten gick fint. Det var lättare än deras vanliga nutidsfrågor på fredagarna, då brukar jag inte ha alla rätt.

• Sister of the Night

*vinkar tillbaka till Zozo*

Åh, och jag som känner mig glad över mina trettio rätt av trettiofem möjliga... Nu får ni sluta larva er om två-tre fel hit och dit!! *så bor jagju mitt i skogen också *

• viktualia

Sis - fniss fniss.. och mina fördomar om skogsfolk är ju inte att det klarar nutidsorienteringen SÅ bra som du gjorde.. så Grattis Grattis! *skrattar så jag ramlar av stolen*Laughing 6

• Sister of the Night

*nickar belåtet* Tack tack!

Snyggt jobbat på er, förresten!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!