• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Tellis igen: Exakt. Men sen är jag klart fundersam till att kvinnor ses som så "frestande" att de måste skyla sig. och att de i en del områden ses som sämre om de inteåtföljer påbudet. Men männen då?!?!

• Sister of the Night

Nu fastnade jag i diskussion meed sambon/fästisen medan jag skrev, så mitt inlägg kom lite seeeeent

Hej å Gomorron Muffin!!

• Sister of the Night

Muffin -Du ska absolut roffa så mycket kakor och gotter du någonsin kan från det där fikabordet! Det blir ändå alltid massor över. Bry dig inte omnågon mistänksam tant; hon ser dig bara som en konkurrent och försöker skrämma bortdig. mest troligt tänker hon lägga beslag på hela kaffebordet själv, men söddu DEEEEEEEEEEEEEEET blir det ju inget av med, ELLER HUR?!?!?!?!

• Telemarkgrrl

Sis, jaaaa, det kan man ju verkligen undra. Dom kan inte ha sett mina vinterbleka och orakade ben för i så fall skulle dom ju lika gärna kunna insistera på att kvinnor (jag) skulle skyla sig mindre.

• Sister of the Night

by the way girls; fler än jag som tippar på att det kommer att utbryta nån form av krig i lykttråden snart....?

• Sister of the Night

Tellis

Ajajaja, min mageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........! *frustar och försöker torka tårarna med en hand och skriva med den andra*

• Sister of the Night

Jo Muffin, å så när du har rakat ner åtminstone 85% av bordets läckerheter i en medhavd påse (som du lite diskret försöker peta in under tröjan under förevändningen att du har blivit akut gravid) så skickar du hälften till stackars mig som ligger här och hostar. Blir det bra? Vad säger du?

• Sister of the Night

Jaaa, lykttråd... mohohohohohho....!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!