• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Sis, men nu är jag tillbaka på banan och nere i kanoten igen!

• Sister of the Night

Omsan

Usch, det låter sååå jobbigt att vara sådär trött hela tiden. Har nån minnesbild av en tjej som fixade att vara ute halvanatten på galej OCH spritta upp som ett popcorn ur sängen för att jobba i gryningen *s* Var är hon nu?!?!?!

Men det blir bra sen. Tänk så otroligt sött när den lille landat gott och väl och så kan vi ju hoppas på att det blir en sån där lugn en som faktiskt sover lite då och då

• Sister of the Night

Så du får tid med oss också, hahahahahaha

• Sister of the Night

*makar på sig så Tellis får plats*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAA!!! *kvider* Det var det UNDERLIGASTE argument mot slöja jag någonsin hört!!
    Alltså, jag är lite kluven till slöja; å ena sidan måste ju kvinnan själv ha rätt att välja om hon vill bära en. Å andra sidan är den ju förankrad i en bild av att kvinnor ska skylas, till skillnad mot män då som inte behöver oroa sig alls om saken. Bara för att de är MÄN.

• Telemarkgrrl

Ååh, tackar, tackar, Sis! Men lite till får du nog skuffa över, hur liten tror du att jag är?!

Jamen visst var det! Iofs har man tjocka öronmuffar på sig så är det klart att man kan höra sämre men man antar väl ändå att tjejer som går på språkkurser väljer ett tyg som är ganska tunt.

Jag tycker precis som du i slöjfrågan! OM dom verkligen har valt det själva utan minsta påverkan av män så är det ju okej. Men om det är ett, uttalat eller inte, krav från männen så är det ju förkastligt. Svårt att veta i många fall.

• viktualia

tjo och tjim!

Näeee än har jag inte nallat av Muffins etanol... förfesten ikväll är hemma hos min rumskompis och eftersom han är känd för att vara snål (*garvar*) så visar det sig vad jag kommer hälla i mig... hihi!

• Sister of the Night

Tellis: MOAHAHAHAHAHAH!!

Vickan: Blandsaft för dig i kväll då med andra ord

• MuffinsTönt

TJENA Ladies!!!

Det är en PIGG muffins som dyker upp. Japp, idag händer det grejer! ROFL 7

Asså, måste berätta! Nyss när jag kom in i fikarummet såg jag en massa folk o nån har dukat fram kaffe o kakor. Då frågade jag en kvinna brevid mig vad som händer.
    Kvinna:"jo, det är "blabla-möte" nu för alla inom vår avdelning. Vi har abonnerat allt här."
    Jag: Jaha, va kul! Trodde ni hade fest.
    Det lät på henne som jag försöker sno åt mig kakorna o så. Vilket jag faktiskt tittade lite extra på. Men hallå! *fnys* Kärring!

• viktualia

Sis - blandsaft... shittans vad äckligt... *ryser*

Näee - det blir nog bra, han vann vinlotteriet i fredags.. hihi

Årets nutidsorientering ligger ute på DN nu! www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=699698
    Själv hade jag två fel - hade inte koll på filmen om Östermalmsfolk och gissade på fel aktieindex i USA.

• MuffinsTönt

Asså! Det är KUL när så många skriver. Speciellt Sister som är ofta frånvarande. KUUUUL!!! Du får stanna hemma lite oftare. ROFL 7

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!