• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

jag ska ju after worka - orkar inte förklara vad det egentligen är - ikväll, jobba hårt imorgon och åka på min SPÄNNANDE tjänsteresa med egen hyrbil på fredag. på lördag ska maken och jag till goda vänner i Öret och på söndag ska jag jobba med texter som har med min föreningsvärld att göra - nån som ser en lucka för förkylningströtthet?!?!?

• Sister of the Night

Nämen Vickan...! Du kan lura dig själv, men inte din kropp. Det är FARLIGT att stressa, hälla i sig alkohol och utföra fysiskt betungande arbetsuppgifter när man är så "grundrisig" som du lyckats med att bli.
    Tänk på hjärtat vännen... *ser bekymrad ut*

• viktualia

öööö här är det inte några fysiskt betungande arbetsuppgifter i sikte... nånsin!!

och stressa är jag usel på när jag är sjuk, så det är nog lugnt... men visst är det lite dumt allihop....

• Sister of the Night

Hehe, OK. Men ändå. Var rädd om dig. Det är alltför lätt att hamna i en hermetiskt tillsluten cirkel där man tror att man inte kan eller får ta ett steg bakåt. Men ärligt Vickan, det är skitviktigt att lyssna till kroppens signaler, särskilt när den är sjuk och behöver repa sig.

• Oms

sis - håller m om slöjans var kontra icke vara... har debaterat detta m 2 slöjbärande kvinnor ifrån somalia... herregud vilektn debatt det blev och vi var inte överrens kan jag säga!

jo den där kvinna du hört om... hon som sov minimalt lite men ändå var pigg o redo för mer galej.... hon har tagit en paus *viskar - stör inte hons sover * men hon kommer tillbaka!

• Oms

vi sa just på fikat igår på jobbet att väldigt vad alla är friska nu, nsätan full uppslutning på avdelningen vilekt itne är så vanligt.

känner faktiskt ingen förutom er trådisar som e sjuka just nu

• Oms

ååhj vad kul m nutidstest! jag minns hur kul det var att göra de i skolan hade alltid alla rätt så jag var jättenöjd

men idag har jag förlorat touchen... hade 3 fel!! säger som vickan aktieindex o östermalmsfilm e inget för mig, dessutom så hade jag fel på det franska tåget oxå... hade kunnat gissa på det men tänkte at nej jag tar det andra alternativet...

• Sister of the Night

Omsan

Jag kan tycka att det är så svårt att debattera vad man ser som negativt med en hängiven entusiast, av vad det vara må. Visst, jag har ju all rätt i världen till min egna åsikt och jag har även rätt att ge uttryck för den. Men med det följer ett enormt ansvar att inte såra andra. Det är ju en fin balansgång ibland...

Att hon kommer tillbaka betvivlas icke! Jag träffar henne gärna någon gång!!
    Nämen, oj. Här är det tvärtom, känner flera som är superhängiga just nu.

• viktualia

Omsan - jag har också "alltid" briljerat med alla rätt på nutidsorienteringen... och surar över att jag hade så mycket som två fel. Franska tågen hade jag hört talas om - men sen är jag ju en svårartad kollektivtrafiknörd också!!

• Zozo

Halla!!! Usch, jag vill ocksa vara med och ha rolit men jag har löjligt mycket att göra idag! Och maken fyller ar... *vink, vinik*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!