• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - hm.. lukta ättika är ju rätt äckligt det också.. så.. det är nog pest eller kolera där...

Telestubben - stackars sate! hemsk huvudvärk är typiskt hemskt! hoppas att du kan gå hem tidigt och ta det lugnt och få skiten att gå över!

Själv - är jag nöjd sedan jag varit en medveten konsument och klagat på den USLA hanteringen av mitt hyrbilsärende... *ruttet var förnamnet*

• MuffinsTönt

festa på ättika?!?!? Blääääh! Jag har ju etanol tjejer!!!

• Sister of the Night

Etanol??? - ujujuj, Muffins goes wild!

Nej fy... nu har jag också sällat mig till huvudvärksmaffian! Jäklar vad det dunkar, värktablett hitåt, tack! *spanar mot medicinskåpet*
    Sorry Vickan att jag tappade dig på msn! Det var INTE med flit! *skäms*

• MuffinsTönt

Nä Sis! Jag fick huvudvärk efter ha sniffat i mig etanol (ej med flit) hela eftermiddan. Inget jag rekommenderar. Kör hellre på vin. Goare o mer hälsosamt!

nu är jag hemma o lagom trött. Hoppas verkligen denna konstanta trötthet går över snart. jag misstänker att det har ngt med motion att göra. Mitt träningskort har tagit slut. Och jag har inte råd med ett nytt just nu. Därav inget studs alls för mig.
    Fick även hälsning från tandläkaren.Hmm... den undersökningen måste jag bara ta. men kanske inte denna månad...

Åhhh! Så mkt grejer o så lite pengar!!!

• Telemarkgrrl

Oj då, förlåt Sis! Det var inte meningen att smitta av mig.

Nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan och se så ynklig ut som möjligt så kanske lilla maken erbjuder sig att fixa middagen.

• Sister of the Night

Gomorron tjejer!

*känner försiktigt efter* Näääää, huvudvärken är borta idag!

Muffin, lågprisvarianten på hantlar är halvliterspet full med vatten

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Här har huvudvärken också släppt men det känns som om den ligger i bakhåll för mig.

• Sister of the Night

Där var det bestämt nån på tråden ja... Ja, hallå? Vem är det jag talar med? Ja, vad trevligt! Telemarkgirl! Hur är vädret hos er idag då?

*larvar sig och imiterar programledarna för TV's ring-inprogram*

• Telemarkgrrl

Jo, tack, här är det molnigt men inte så kallt. Men det regnade fasligt mycket inatt! Jaja, det är väl så här det ska vara på hösten, och bara mörkare och mörkare blir det....
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!