• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Fast det anvânds väl mest till brännsar som nâsslor eller solsveda om jag minns rätt.. men jag anar att det är desinficerande

• Sister of the Night

Därutöver vet jag inte varför jag.... jo, vänta nu. Ättika används ju även till mat. Lag, liksom. Som maten (vad man nu petar ner) skahålla länge i. Typ konservering.

Dessutom, 12- och 24%-ig ättiksprrrrrrrrrrrrrrrrrit, heter det ju!

HA! DÄR SATT DEN!! *känner sig stolt över den nedplingade poletten*

• Sister of the Night

Ja, jag vet. Man bara anar det.

• Sister of the Night

*andas ut efter att ha flugit upp och skrikit det så hela huset skallrade. Men det syns ju inte här för b*jskommunikationen funkade inte och det blev inga stora bokstäver*

• Zozo

Tänk, vilka intressanta samtalsämnen vi har haft i den här traden sedan tidernas begynnelse (Ja, för vad fanns innan BT??)

• viktualia

tjohooooooooo

skoj att läsa ikapp, lite hederligt pladder!

om jag fick låna något av era jobb så tror jag faktiskt att jag skulle vilja testa Zozos i första hand - vore spännande att se den världen. Omsans verkar för läbbigt, för många paragrafer. Muffins - inte en chans, kemi är ingen favvo. Sis - näeee jag vill INTE jobba natt.. isch! Telestubbens - jooo det skulle nog kunna vara skoj det också...

undrar om min bild av era jobb stämmer med verkligheten - det har jag ju INGEN aning om....

nu har jag varit på lunch med en kompis och ska ha jobbmöte alldeles strax - därav att jag är frånvarande här!

• Zozo

Jag tror faktiskt aldrig att jag diskuterat ättika med nagra andra av mina vänner *funderar*

• Sister of the Night

Men i all fall - det är ju för 17 gurka man lägger in i ättikslag.

• Sister of the Night

Nämen hejsan Vick! *vinkvink*

Nej jag vet, det är konstigt men de flesta förstår kanske inte att uppskatta en rejäl ättiksdikussion

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!