• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Tellis - en solig dag, kansk . Men risken finns ju att jag skulle gnaga sönder ett helt möblemang sen jag lagt på luren (knycker lite inspiration av trådhäxan här)

• Sister of the Night

Kaffetilltugg - jo, att babbla i luren är minsann inte alldeles gratis

• MuffinsTönt

Kaffetilltug?!?!?!? *fnyser*

• Zozo

Kaffetilltugg!!!! *kvider ihopsnurrad till en tufsig boll*

• Zozo

Förresten sa ska jag ga pa min första lektion i Luxemburgiska ikväll, sa det sa! *Svänger stolt med nya ryggsäcken*

• Zozo

ättika? Min svager är expert pa ättika (Arbetar för Salubrin, som ju är baserat pa ättika) Ättika kan även användas som ogräsmedel.. sa nu vet ni det!

• Zozo

Eh, ja anti-ogräsmedel alltsa. Inte för att fa ogräs att växa....

• Zozo

Höddu Sis, ge fasen i mina stolsben!! Här! *räcker Sis en morot*

• Oms

så...nu har jag oxå loggat in på msn -försöker låta bli men det är ju TYDLIGEN där ni hänger numera- *surar lite lagom*

har ätit lunch m mkt salt i så jag är grymt törstig men ooooorkar inte gå till kafferummet och diska min tillbringare o fylla på m nytt vatten...höjden av lathet?

• Zozo

Funderade just pa hur kul det kunde varit om vi plötsligt en dag bytte jobb med varandra.. Kanske inte fullt sa kul för Telis att komma tillbaka till gallskrikande japaner efter att jag fatt ha hand om dem ett tag dock...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!