• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-02 09:18:10 följande:
    Morrn morrn!!Åh vilken härlig morgon det har varit! Jag har fått lära mig en massa saker som jag inte hade en susning om innan. Men nu ska det bli jobb istället.
    men tubbies - nu måste du ju berätta! vad har du fått lära dig för underbara saker??? låter ju jättespännande!
  • Telemarkgrrl

Fniss, ja jättespännande! Jag har fått lära mig hur det går till på Sis jobb. Och utan att säga för mycket om henne så tror jag att jag kan avslöja att det är en helt annan värld än den jag jobbar i.

• Sister of the Night

PUMPA GUBBEN!!!!!!!!!! *vrålkvider*

VAD MEEEEEEEEEEEEEEEEENAR DE?!?!?! *skrattar hest*
    (Jag gillar också sär skrivningar)

Godmorgon tjejer! *vinkar*

Oj vad smickrande att min massiva infoattack betraktassom spännande *solar till sig*

Vänder man på den (grönsaks-)steken så får Tellis jobb nästan att geniförklara henne. Hjälp, vad lost jag skulle vara i den kontorsstolen!!! (Och vad galna amerikanerna skulle vara efter typ två minuter och säg fjorton sekunder....)

• Sister of the Night

Men.... jaja, ni SER ju vart det blev fel i inlägget. ORKA rättskriva. Bah!

• MuffinsTönt

Herregud!! Jag insåg precis att jag vet inte mer än det som skrivs här om jobbet ni har. Usch!!! *skäms*

• MuffinsTönt

Apa va seg jag är! Har bara varit på labb i 5min sen insåg jag att det kommer inte ske några superarbeten av mig idag HELLER. *snurrig muffins*

Förresten så luktar det ättika. Blääh!!

• Sister of the Night

MuufinPuffin

Det är inget att skämmas över! Man kan -detta är en universell sanning- inte ha koll på allt *tröstar*

Ättika.Det är bra till mycket. Funkar att kalka av kaffebryggaren med samt gnida bort kalkaavlagringar i badrummet med. och så kan man dricka det (nej, det där sista var nog inte riktigt sant tror jag)

• Sister of the Night

Sjäv placerade jag Halstabletten i helt fel jobbstad igår. Så kan det gå *jo, lite pinsamt var det allt*

• Telemarkgrrl

Sis, äääääääsch! *rodnar* Dessutom skulle du säkert ha mycket bättre tålamod med japanerna.

• MuffinsTönt

Så sant så! *tröst tröst*

Får skärpa mig, med tanke på att det är kul OCH gratis att snacka med er (på msn). lite dyrt att ringa till alla sina kompisar.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!