• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Ta inte Loka brunn iallafall. Hemskt ställe.

• viktualia

Loka brunn är ju lite VÄL nära... och där har maken varit på en massa jobbaktiviteter.. kan det vara runt 3 mil dit kanske.. så näeeee

Aspa är noterat!

• Telemarkgrrl

Ojdå, är det så nära. När vi var där så kändes det som om det låg bortom världens ände.

• viktualia

nyfiknade mig på hitta.se och det är 3,1 mil dit... *gäsp* och fniss igen

rotar runt på nätet och hittar en massa varianter hit och dit... kära NÅN! hur ska man kunna välja/vad är rimligt pris och så vidare...

• Telemarkgrrl

När ska ni åka till Oslo förresten? Fick inte din man en helg där i födelsedagspresent?

• viktualia

näee det var jag som fick det i 30 årspresent av honom och vi har kommit fram till - tror jag - att det får bli när det är varmare.
    nu slängde jag ut frågan i Ls resetråd, så slipper den här tråden tas över av mitt grubblande.. hi hi!

• Telemarkgrrl

Åh, men kan ni tänka er att åka så långt som 20 mil så tar ni er till mitt favoritställe: Mauritzbergs slott. www.mauritzberg.se/sivu.asp

Ligger underbart fint vid Bråviken, har jättefina och romantiska rum (ta ett i huvudbyggnaden) och en fantastisk mat.

• viktualia

gaaaaa jag borde nog göra slag i saken med min affärsidé med korrekturläsning.. man kan verkligen hitta SÅÅÅ mycket stavfel, särskivningsfel och annat språkjox på sidor om mysiga herrgårdar....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!