• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

Tjohooo!

Än är det liv i kärringen här , känns alltid lika bra att få vara först ut nån dag emellanåt

Hihi vickan: Du kanske borde signa upp dig för omsans dagliga smilbands-mail i alla fall För någon dag sen förmedlade vår kära omsis ett underbart stycke läsning just appropå särskrivningar. Citerar:

"sedd på skylt utanför en restaurang: VILT BORD
    Ja, då gäller det att hålla i tallriken då... "

"En ung civilingenjör skriver om sina arbetsuppgifter:
    - Jag arbetar en hel del med fel analys.
    *fniss* Det verkar väl ändå rätt så onödigt. "

"Den här skylten, vars erbjudande jag inte vill spekulera om, brukar runt Halloween sitta utanför Pressbyrån i Kristianstad:
    Pumpa gubben 29 kr "

mm mm hihihi - Tack för den omsan!

Och GOD MORGON alla söta rara!

• Oms

Nej! delad 1:a m Msk!... men det går bra det med

• Oms

varsågod Matskedsgumman! ja särskrivningar är skoj, kikade förr om åren på en websida (nu stängd) som tillhandahöll alla möjliga särskrivningar - så kul!

fast undrar inte om vickan fick just det mailet faktiskt - tyckte att det passade henne o m jag inte minns fel...? eller?

• viktualia

GodmÖrning allihop!

Matskedsgumman - Omsan har en FANTASTISK urskiljningsförmåga så JUST det mailet fick jag! hihi! fnissade glatt! Precis min humor!

Landade just på jobbet och har precis lagom mycket röst idag. Mitt senaste tryckta verk landade också, alltid skoj att publicera sig!

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!!

Åh vilken härlig morgon det har varit! Jag har fått lära mig en massa saker som jag inte hade en susning om innan.

Men nu ska det bli jobb istället.

• Zozo

Morning girlsen..

Vickan, hur langt har du till Vadstena? Klosterhotellet var jättemysigt!

• MuffinsTönt

Asså,ärligt talat! Hur trött får man bli efer EN middag egentligen?!?!?! Jag är fortf aptrött.

Morrn på er!

• Telemarkgrrl

Jaaa, Vadstena är supermysigt!

• Zozo

Jag är aptrött mest hela tiden nu! Usch, riktigt hösthumör har jag men min syster kommer pa fredag tralladida! Oh helgen efter aker vi till kompisar i Orleans och helgen efter det flaxar vi iväg en liten vecka till kompisar i Montreal! Yahooo!! Inte sa himla vilsamt kanske.... men vafffaaaan!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!