• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Omsan, har du diskat den där muggen än *höhöhöhö*

• Sister of the Night

Jamen, det torde ju passa alla. Tilltugget kan klura ut den kemiska formeln, Vickan kan klämma ner ett gäng gurkor i lag, jag och Zozo fortsätter att betrakta det som ett smärre universalmedel... Tellis och Omsan kan

• Telemarkgrrl

Hur gör man ättika egentligen? Vickan, kan inte du googla och berätta sen?

• Telemarkgrrl

Sis, VAD är det Omsan och jag kan egentligen?

• Oms

ja precis Sis - vad kan VI?

nej, jag har inte diskat muggen - jag har hängt på tradera och budat lite samtidigt som jag har letat efter lite skador som har kommit bort...o-)

• Sister of the Night

Ähm. Dessvärre kom jag inte på nåt bra nog, så jagtänkte att ni andra kunde fylla i *ler lite*

• MuffinsTönt

Sister of the Night skrev 2007-10-02 12:56:36 följande:

Jamen, det torde ju passa alla. Tilltugget kan klura ut den kemiska formeln, Vickan kan klämma ner ett gäng gurkor i lag, jag och Zozo fortsätter att betrakta det som ett smärre universalmedel... Tellis och Omsan kan
    Hahaha!! Så NU passar mina kunskaper!! Ha?! *fnyyyys*
    *Knaprar på en kanelbulle*
  • Telemarkgrrl

du kom inte på något?! hmmmmmpppppffffffffff!

• Sister of the Night

Nja, det fanns en vag idé om att använda ättiksdoften som uppiggare när det varit en körig dag på respektive jobb, men jag vet inte... Vissa tycker ju inte att det luktar så värst gott.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!