• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Du får ställa fram lite gröt så kanske...

• viktualia

Tjohooooooooooo!

jag är också på tråden! Här är det iskallt ute, takdropp från näsan och jobbstress som är så illa att jag blir passiv.
    annars är det mesta bra, ska få dricka sprit ikväll minsann!

• Telemarkgrrl

Sis - Pleeeeeeeeease, ring in till Tomas Tengby och kör det där rejset!! Men säg till innan så att jag kan slå på radion!

• Telemarkgrrl

Jag ska minsann också dricka sprit (nåja, vin) ikväll om bara huvudvärken håller sig borta.

• Telemarkgrrl

Näe, nu måste jag starta om dator(#"¤/#ln. Vi ses väl om en halvtimme igen.

• viktualia

Fniss fniss!

Håller med Telestubben om att det vore skoj att höra Sis driva med nån radiopratare!

Själv siktar jag på te just nu... host och snörvel

• Oms

kikar in o får mig ett skratt - såg framför mig hur tubbies verklgien blev uppringd av en radiopratare och svarde så där typiskt - dvs väderprat!

men snälla Sis du måste ringa in till ett radioprogram o vara sådär anonym - sååå kul!!!

är toktrött! har sovit som en stock mellan 23.30 och 07.00 men det känns inte så... måste nog inse att min kropp börjar kräva mer sömn nu - men vad sjutton jag hinner inte sova mera ju!

idag är det tänkt att jag ska J O B B A och det sent... men skriver ni ngt kul så måååååste jag ju komma tillbaka hit o kommentera ju...

• Sister of the Night

Heheheheheheheheee, nästan så jag blir sugen ju *får en inte helt normal glimt i ögonen*

Nämen Vickan, ska du snatta av Muffins etanol?!

• Sister of the Night

Gomorron Omsan å Vickis förresten!

Nej vad tråkigt Tellis, måste din dator "mabna" NU när vi har så skoj...?

• Telemarkgrrl

På tal om Tomas Tengby förresten så hörde jag på hans program häromdagen. Då var det en gammal lärarinna som ringde in och sa att man skulle förbjuda slöjor i skolorna för att dom hindrar språkinlärningen. Typ att "det förstår väl vem som helst att om man har ett tjockt tyg för öronen så hör man ju inte hur ord ska uttalas".

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!