• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

oh shitshitshit my bloody something - jag lyckades länka en trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrååååååååååååååååååååååååd!!!

• Sister of the Night

*dansar en glad liten segerdans, men får avbryta för en snörvlig hostattack*

• viktualia

Heja Sis som lyckades länka! Impad!!!

Om tråden - misstänker man att folk gör smygreklam så ska man anmäla dem istället för att skriva sånt där... *gäsp*

• Sister of the Night

Oooooh, tack!!! *rosenröd om kinderna med ett leende som hotar spräcka ansiktskonturen*

Ja. man undrar ju HUR den som skrev in sist kan veta så "säkert"?
    Eller säljer hon lyktor själv? Hmmm, många frågor här... *puffar på sin Sherlock Holmespipa och ser fundersam ut*

• MuffinsTönt

Hmmm....Jag hann roffa åt mig en kaka. Det fanns två kvar. Tänkte nån annan stackars råtta kan också festa lite.

• Sister of the Night

Tellis - Tack *tihihihihihihihhhiiiiiii...!*

Nämen vad säger du Muffin!! Hade tanten lyckats knycka alla kakorna redan?!?! Monstertant!! Monstertant!!!!

• viktualia

snaaaaaaaaaaaark

det är ILLA!

jag är helt seg i skallen. nääeeee jag har inte TID att vara sjuk... *surar* jag måste ju bli PIGG igen, inte tröttare i skallen.

*surar och snörvlar*

• Sister of the Night

Usch då Vickan

Det är inget bra det där! Det verkar faktiskt som att ALLA är sjuka just nu. Helt vansinnigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!