• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Asså! Det första jag tänkte: Shit,va hemska möbler!!! Sen badrummet!?!?!?! OMG!!! Värre får jag nog leta efter. Fie

• Sister of the Night

*väser*

Psssst... Tellis!! Mufflonfåret är med DEM.....! *nickar menande och gör mystiska ögon*

• Oms

moooohahahahaha - och fler lär vi bli *bränn bränn bränn*

• Sister of the Night

*Imiterar den förskräckligt fula tavlan "Skriket"*

• Oms

skriket är ju en klassiker men helt plötsligt så står det stilla... vem sjutton e kosntnären... Munch?

*ser framför mig hur sis vrider huvudet i övernaturlig form*

• Telemarkgrrl

Sis, det kunde man ju ge sig på att den där lilla labbråttan skulle gå med på fiendesidan! Jaja, dom förstår ju inte bättre dom små liven!

• Oms

appropå "bränn bränn bränn" så har en jobbarkompis vars dotter heter Lisa, döpt sin son till ... Tor! va! kan det bli mer tomtar o troll i tomteskogen liksom...

• Oms

åh vad jobbig jag är , men nu var jag ju tvungen att googla på munch och vad finner jag? jo en "naturlig" förklaring till hans skriet ifrån mian hemtrakter...

www.nataro.se/

• viktualia

leker ni brännkull här?!?!

*knasar*

Min åsikt om badrummet på bilden = GRÄSLIGT fult! Men nästan kultigt samtidigt!

Och jag fick överdos av sånt när jag var liten, kompisars hus som inte var renoverade... shittans...

mitt drömbadrum skrev jag om HÄR i tråden fast typ i MARS eller så... Omsan - att du MINNS!!!! Och frågan är om det inte ändrats sen dess... men ett tips är att färgskalan, enligt min smak, gärna får vara mer diskret...

SKRIET heter Edvard Munchs tavla om nån grubblade! Tavlan stals för några år sedan och när den kom tillbaka vara den lite skadad. www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_14302691.asp

• MuffinsTönt

Hahaha! Kul sten, eller vad det nu var.

Psst! Labbråtta?!?!?!?Raise Eyebrow
    Jag är faktiskt en labbMUS. *fnyyssss*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!