• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Morrn morrn Vickan & Omsan!

Omsis

Åååååååååh vad mumsigt det där lät!! Jättemuffins.... *kan man ha tråddejt där tro?*

• MuffinsTönt

Jättemuffins?

Är det mig fast ngt storlek större?

Det är andra gången ni nämner muffinsfabriken. *smakar på ordet* Ett bra svar på "Vart kommer du ifrån DÅ?

Nån som vet, finns det här i Gbg??

• MuffinsTönt

My lady... Vet inte om du är här nåt mer idag... men ang mitt andra tråd, så har det löst sig. Japp!

• Sister of the Night

Skrattar gott*

Jaaa, snälla Muffin, kan du inte gööööra det?!?! Svara "Muffinsfabriken!" nästa gång någon frågarvart du kommer ifrån!!

• MuffinsTönt

Hahaha!!! My dear Sister, tyvärr tror jag inte dem fattar "poängen". Jag vill inte veta om jag VILL att dem ska göra det heller. Folk brukar inte kalla mig för muffins annars.

• Sister of the Night

Moahahahahahahahaha, Nä, det förstås. Är de inte initierade så fattar de klart inte poängen och det kanske man inte kan klandra dem för
    Men kul var det!!

• Telemarkgrrl

Oh boy, nu har jag suttit i telefonmöte i 1,5 timme. Min öra har kokat ihop och blivit som ett rött russin.

Nu ska det kanske bli lunch, det är helt klart nackdelen med att jobba hemma (vilket jag gör idag om jag inte har sagt det ) - vad ska man äta till lunch? En dl gammal mjölk, en halv saltgurka, ett skrynkligt äpple och lite corn flakes kanske?

• Telemarkgrrl

He he he, jag tror att jag vet varför du skrattar så gott idag (men inte igår), Muffins. Grattis!!

• MuffinsTönt

Tellis
    Hehehe! Har du typ tjuvläst nånstans eller? "Min öra" - ngt som jag skulle kunna skriva eller säga, ni vet.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!