• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

tjohooo!

Hej Pela!!! skoj att se dig här igen! Du är saknad!!! Särskilt saknad var du på trådträffen i augusti - hade fått för mig att du kanske kunde men du hörde inte av dig! Helt förlåten, men saknad som sagt!!

Själv har jag en DÅLIG dag. Hade mycket surt möte med chefen imorse och har sedan suttit och jobbat tillsammans med en kollega hela resten av dagen. En himla massa SNURR där minst hälften beror på att vi alla är döaa i huvudet efter gårdagens fest.....

...alltså har jag inte kunnat hänga här speciellt mycket idag = dåligt!

• Sister of the Night

Vicks

Ja, det värsta av allt du beskrev var väl att du inte kunnat haka på så bra i excellenta tråden, haha

Muffin

Jag tyckte det var lite läskigt att man skulle göra en presentation av sig själv för att kunna skriva *ser sig misstänksamt omkring*

• Pela Pela

Hallå OMS och Tellis!

Ska gör allt vad jag förmår att stanna kvar denna gång även om det kanske inte blir dagligen (tyvärr!) Har haft abstinens hela tiden.

Jo jag tror det var i juni där nån gång som jag försvann...blåsandes under en partyfredag
    Oms! Att magen växer visste jag men, ÄNTLIGEN, vad härligt att ni fick en större lägenhet. Kanon! Det var på tiden efter allt strul.

Tellis! *Vinkar glatt, hoppandes på stolen* Här är det också bra..

Förresten OMS, har du sett att dina gamla inlägg, före bannlysningen, kommit tillbaka efter nya BT? OM det är alla vet jag inte men en hel del ialla fall!

• viktualia

Sis - *asgarv*

ååå jag MÅSTE fixa div konstigheter inför min farliga utflykt imorgon.

• MuffinsTönt

Sister of the Night skrev 2007-10-04 14:49:33 följande:

Muffin
    Jag tyckte det var lite läskigt att man skulle göra en presentation av sig själv för att kunna skriva *ser sig misstänksamt omkring*
    Äsch! Du är bara föööör anonym. *fnys* Inga andra har klagat över det. Presentationen alltså. Så jag tror inte på dig. *så det så*
  • Sister of the Night

Pela, japp, jag har också noterat det! *inget förvinner på internet......*

• Pela Pela

Hej Vickan!

Hemskt ledsen för trådträffen, som jag inte visste om tror jag eftersom jag inte varit inne under hela sommaren fram tills idag faktiskt. Har dom senaste månaderna även ratat min mail som några av er har så har ni skrivit något där så är alla dom mailen borta nu..fast adressen har jag kvar/uppdaterad på nytt!

Förresten Vickan, har det blivit något nytt boende än för dig?

Muffins: Kan tro att du saknade mr G. Jag var borta fredag-söndag i helgen (Lübeck)och min mr M blev redigt ompussad när jag kom hem... Förresten Vickan, åkte buss med ett bussbolag från din gamla hemstad!

• Sister of the Night

Muffin

Måste man ju om man är utsänd från ett närliggande solsystem för att spionera på mä... Ops!!!

• Sister of the Night

*pust pust*

*flämt*

Shit vad alla skriver!

Jo Tellis, jag får ha hörlurar om jag ska lyssna, och de är upptagna just nu! *återkommer i ärendet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!