• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

*gaaaaaaaaaaaa*

nu ska jag strax dra iväg och hämta hyrbilen.... *pirrigt*

hörs ikväll.....

• MuffinsTönt

Heeej! Så hääär tididgt har jag aldrig vart innan. Förutom lektionerna som börjar 8 eller ngt. Idag e det mkt att göra, innan studenterna kommer o ockupperar labbet.

Tjingeling

• Zozo

*tassar tyst pa ta in i traden* gomorron flickor!!! det är freeeeeeeeeeeedag!!

• Oms

ZZZZzzzzZZZZzzz... va? var det ngn som sa ngt om fredag? *kikar runt men ser ingen...* äh, kanske har drömt *sätter sig i sovställning igen* Ropa om ni är här, jag ska bara vila liiiite....ZZZZZZzzzzzzZZZZZ

• MuffinsTönt

Stackars Omsan!
    Sover o har sig. Så sööött!

• Sister of the Night

Godmorgon!

Här har precis intagits ostmacka och choklad, vilket tar en tillbaka till barndomslandet.

• MuffinsTönt

Sis
    Va sött det lät. *smakar på det* Mums! Här har jag massor av cacao creme men inga ostmackor. Fnys!

• Sister of the Night

Cacao creme!! Från automat, eller.....?

• MuffinsTönt

Japp! Äkta automatiserat cacao creme. Vad kör du på? Oboy???

• Pela Pela

hallå tjejer!

Det verkar som alla har fullt upp här denna fredag så något party blir det m a o inte..
    Tur det kanske eftersom jag försvann förra gången jag var med på ett fredagsparty..

Nåväl!

Ha en underbar helg tjejer!
    Själv ska jag hem och fira makens födelsedag..

Kram och vink!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!