• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

fniss, fniss... jaaa det är ju en bra utgångspunkt.. men kreativ menade jag nog pysslig typ...

själv sitter jag och försöker beta av mina gigantiska arbetsuppgifter samtidigt som jag letar efter nåt skojigt recept att laga till lunch/middag idag.. hm... inget av det går speciellt bra...

• Sister of the Night

Muffin

Omöjligt att svara på... de låter "uppklädda" båda två!
    Men jag kan tänka mig att du klär särskilt bra i mintgrönt!

Tellis - "om vi orkar blr det en tur till designmässan i Älvsjö"
    GAAAAAAAAAAAHHHHHH! har jag någonsin berättat att jag tycker du är en lyckans ost som bor där du bor?!?!?!?!

• viktualia

Muffins - klädfrågan är svår att tipsa i när man inte vet vad du har för klädstil annars, vad det är för typ av tillställning och vad andra kommer att ha på sig. Själv hade jag nog inte satt på mig klänning till en finare söndagsmiddag, utan snarare varianter på "kavaj, snygga byxor och topp" - men det är för att den typen av klädkod är vanlig i min omgivning. Hoppas du valde något som du kände dig bekväm i!

Sis - *vinkar*

• Sister of the Night

En annan ska festa till det lite genom att fixa tvätten....

• viktualia

Sis - vilket partaj!!! hälsa tvättstugan!
    Själv ska jag dit och boka tid... plus att jag ska öva på att köra in och ut ur vårt TOKSMALA garage...*jobbigt*... fast det blir i alla fall en paus i mitt hysteriska skrivande.

Dagens lunch blev f ö hämtthaimat (som jag tålde!!)

• viktualia

nämen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Anne!!!!!Waving 3
    Skoj att se dig här! har du fått ordning på uppkopplingen i din bostad?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!