• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Pela - uppdatering om min värld var det ja... För en vecka sedan tog jag KÖRKORT!!!! Och ångesten försvann... den som funnits i 12 år sedan jag fyllde 18!!! tjohooo!

Bantar gör jag, som du redan uppmärksammat. Just nu går det lite knackigt neråt, men jag minskar fortfarande... Det är väl helt enkelt så att de första 15 kilona var lättare att bli av med än vad det är nu när jag gått in på nästa delmål. Så just nu surar jag över att bantningen går på lite på lågvarv.... och att målet kommer nås senare än min plan A.

Att målet nås senare betyder också att det inte lika stiligt (som jag hade planerat) sammanfaller med att mina p-piller tar slut. Lösningen blir nog att jag bantar vidare och vi skyddar oss ett tag till. För mitt prio ETT är att bli ordentligt mycket smalare än vad jag var innan.

Hus - vi har budat på några, men inte lyckats köpa något än. Hoppas att drömhuset dyker upp och det till ett lagomt pris.

• Oms

Pela - men vad säger du? Är jag tillbaka på BT igen??? men åååh så roligt måste genast kika tillbaka i ngn gammal tråd o se efter!

• viktualia

Omsan - japp dina inlägg verkar vara tillbaka!

Alla - har ni tänkt på att det är KANELBULLENS DAG idag?!?! jag har ätit min bulle minsann!

• viktualia

Omsan - till och med dina idiotinlägg i slutet av andra tråden är tillbaka!!! *fnissar förvånat*

• Sister of the Night

kanelbullens dag i Sverige ja - och Djurens Dag internationellt (och även i Sverige).

• Pela Pela

Men GRATTIS Vickan till körkortet! Det var väl det jag visste att det skulle bli bra! Åker du buss fortfarande?

Vikten kommer att ta sig på nytt. Du vet väl att de kilon som setat längst är också svårast att få bort...

• Pela Pela

Ja det var Oms "idiotinlägg" som jag upptäckte *asg*

• Oms

Ja vickan - har du sett! jag körde ett race själv på 5 sidor men innan dess var det Tubbies o Nenne som körde ett gäng sidor bara för att få slut på tråden, men iom att jag var sist så var det väl mig de såg - speciellt när jag skrev numreringar i main inlägg...

jaja, kul att var tillbaka, synd bara att jag inte har kvar några andra trådar jag var inne i från -05 o framåt... det var några man tappade kontakten med när man raderades...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!