• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Tellis

Ja, det märks att du mår bra, hahahahahaha!

• Telemarkgrrl

Åh, miraklernas mirakel - jag mår fortfarande bra!

God morgon på er förresten!

Sjukt fint morgon här hemma, himlen är knallblå men ute över vattnet ligger en tjock dimma som en stor bomullsboll och gör att allt försvinner. Man ser bara dimma och himmel. Fiiint.

Nu blir det frulle.

• MuffinsTönt

Moooorgooon!!!

Jag är såå glad o exalterad!! (heter det så? ) Så kul att Tellis mår bra o hoppas ni andra som e sjuka blitt bättre. Annars... *kraaaaaaaaaaaam*

• Lady o Lufsen

Kikar bara in som hastigast och säger Heeeej!
    Ha en bra dag!

• Sister of the Night

Godmorgon på er tösabitar
    *vinkar lite extra åt Lady, vår resenär som kirrade biffen!*

Jotack Muffin, idag är det något bättre. Nån gång måste det ju släppa efter lite, och jag tror det gör det nu faktiskt *peppar peppar*

Tellis, va fiiiiiiiiiiiiiint det lät.... *lyrisk*

"Stockholm i mitt hjäääääääääääääärrrrrrrr-taaaaaaa...." *brölar ikapp med Lasse Berghagen*

• Lady o Lufsen

Tack Sister ...kan faktiskt fortfarande titta upp på ett flygplan och känna mig stolt över att jag vann över mig själv...på nå´t sätt.

Vem vet- jag kanske får för mig att sticka iväg igen..?

Ha en bra dag- nu ska jag gå o jobba!

• Sister of the Night

Ha en riktigt bra dag själv, Lady!! Och du... en dag kanske du också gråter över skapelsens skönhet när du flyger... *kram*

• Oms

sitter på jobbet m noll motivation - vet inte riktigt vart jag vill vara istället för orkar inte riktigt hitta på ngt - men jag vet att jag skulle vilja planera en långresa ni vet när man sitter o surfar på olika resebolag och läser om resmålen och räknar ut vad som är mest ekonomiskt och så bokar man - det vill jag göra!

idag ska jag fika m min FL-kompisar (vi som ska ha barn i dec)vi ska gå till muffinsfabriken och smaska Stooora goda muffins- vickan o tubbies vet vilka jag pratar om - och sen ska jag skynda mig hem för dottern e ensamn hemma och det finns ingen mat som hon kan värma utan hjälp och sen behöver vi göra såväl engelska som matteläxan tills imorn.

idag är det pannkaka till lunch - DET tycker jag e sååå gott! steker väldigt sällan pannkaka hemma och då är det för att dottern ska på utflykt och måste ha matsäck.

men man följer ju inte kostcirkeln så bra idag...pannkaka o muffins liksom...haha - men GOTT är det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!