• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Muffinino - *flinar bevekande* De duger aaaaaalltid

Jo, förresten. Det lär ju rensa ur Omsans odiskade mugg rätt bra

• Sister of the Night

Ättika kan även användas till guggliga blomvaser.... Såna där som det fastnat en massa mystiska kalkavlagringar i. i med en rejäl skvätt ättika bara, och låt stå. Huj vad det funkar fint att diska sen.

• Zozo

Hmmm Pysslar int Omsan med skador och sant? Hon kan kanske ge lite salubrin till sana som bara har skrapsar och inte far ersättning???

• Zozo

Telis kan???? Tja valla skidorna med ättika lär ju inte vara sa himla bra... Spy ättika i nan dum trad kanske??

• Zozo

Nä, spy galla heter det ju, vad dum jag är!

• Zozo

Telis verkar nâmligen bli sadär trevligt upprörd över saker och ting som tex jag kan bli...

• MuffinsTönt

Ni verkar vara helt galen i ättika. Då kan jag skicka över några liter, så slipper det stinka ättika på labbet. *skriver upp på bra-att-ha-med-på-tråddejt listan*

• Sister of the Night

ååååh.... *känner vibbsen* NU är du inne på nåt.

LÄNKA! LÄÄÄNKA!!!!

• Zozo

*rodnar* Neh, det var ju inte Telis.. det var Nenne...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!