• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Muffin - haha, ja, det skulle just se ut!!

Servitör: Men vad är det du har där?
    Alert muffindejtare: åh, bara några liter ättika som jag tänkte ta med in på middagen, inget värre!
    Servitör: *vinkar diskret på vakten*

• viktualia

Här är info om ättika, era knasar!!

www.perstorpattika.nu/Historia.aspx

Där finns det dessutom massor av tips till vad ättika ska användas till, tex ta bort dålig lukt och annat spännande!

/Vickan
    som jobbar som en GNU och inte hunnit fatta hur ättiksdiskussionen startade eller varför ni pratar om det... men men.. jag återkommer kanske ikväll när jag lugnat ner mig på jobbfronten!

• Zozo

Nog har jag hört om folk som super tandläkarsprit och käkar skokräm.. men DRICKA ättikssprit pa traddejt... Nae....

• Sister of the Night

Zozo - *skakar på huvudet* ungdomen av idag......

• Sister of the Night

Har man tåbira kan man säkert köra ner fötterna i ett minikar med ättika! Sen märker ingen skillnaden!!
    (Lite meningslöst kanske. Men.)

• Telemarkgrrl

Jag skulle kunna dricka en liten ättika om det botade den #&/%"/(( huvudvärken som jag har just nu.

Och Zozo, jag kan bli MINST lika upprörd som du, inte dåligt va?!

• Zozo

TÄNKTE väl Telis!! *Skickar en liten upplyftande solstrale - huvudvärk sucks!*

• Sister of the Night

*viftar med tårna iättikspriten som vakten tog ifrån muffins nyss*

• Telemarkgrrl

Tack snälla gullisar för sympatin!

Undrar om huvudvärken är psykosomatisk? Jag köpte nämligen ett träningskort igår och skulle gå och träna idag för första gången på evigheter. Det var kanske det kroppen kände på sig och gör allt för att undvika?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!