• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Muffin - här kommer lite positiv energi.... Ooooohm..... OOooooooohm.... Oooooohmmmmm....

• Telemarkgrrl

Omsan, närå, det är säkert inga generatorer just i mitt hus. Jag ser hur det lyser i huset mitt emot också.

• Telemarkgrrl

Hrrrrmmm, snacka om att jag precis bevisat att jag inte är smartast i tråden. Eftersom Omsan är uppkopplad så är det ju uppenbarligen inte något strömavbrott JUST NU så då kan ju jag sitta och glo på huset mitt emot om jag vill. Fast jag tror iallafall inte att vi har några generatorer i huset, det är ju knappast livsviktiga grejer vi håller på med.

• MuffinsTönt

*fångar koffeinet mellan fingrarna* Tack Vickan!

*andas djupt* Känner redan energin, Sis. Danke!

Usch, funderar på att gå hem. Gårdagens middag snodde min energi. typ!

• Telemarkgrrl

Vickan, jaaaa det är klart, den slutledningsförmågan kanske betyder att jag är lite smart ändå?!

• Sister of the Night

Muffin - hihihi! Vassego!

tellis - men med den slutledningsförmågan är du ändå huvudmisstänkt som slug...

• viktualia

fniss fniss.... vilka pladdernissar vi är.. hihi!

snart är det hemgångsdags i min värld.... ska bli najs att åka hem och bädda ner sig i sängen en sväng... *snyt, fräs och rossel*

• Sister of the Night

*räcker över en -nåja- oanvänd näsduk....*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!