• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

NicoFina

*ser din blivande framför mig -eller, det som syns (=hårkalufsen) av honom där han ligger bekvämt nermosad bland ett ton gräddiga brudklänningar och snarkar misstänkt*

• viktualia

Min make slapp helt leta brudklänningar. Jag tog med mig en av mina bästa kompisar och åkte till grannhålans festklädesaffär, provade tre klänningar och köpte den första - för 2000 spänn, vilket var 1500 mindre än om jag hade köpt den i Sthlm...

• NicoFina

Japp det är jag!

Glömde skriva att vi är en familj på 4 personer + en katt med psyckiska problem:-S
    Min familj består av Nico min m2b, min son Neo som föddes den 26/7 -07 och Min dotter Wilda-Josefin födde den 26/9 -03.

Varför det blev just den 26 är för att: Båda våra barn är födda den 26, Jag och min blivnade träffades den 26 och vi förlovade oss den 26 så det är ganska självklart att vi ska gifta oss den 26.

• Zozo

Sis; ja alldeles riktigt! Ja, man pajar inte datorn men ställer till det ordentligt. (Det hände pa mitt förra jobb och jag var tvungen att springa runt och rätta till)

ålder 32 going on 33
    längd 1,78 (Blev aldrig 1.80 som skolsyster hade lovat, sa nu gar jag alltid i 10cm klackar bara för att hämnas!)
    skostorlek 41
    landsände Luxemburg (via Helsingborg, Örebro, Lund och Paris)
    yrke/sysselsättning/bransch event planner/gruppresearrangör whatever
    status på bröllopsfronten gift sen 8/7 och 14/8 -06
    vilket djur är du? häxa bara

• NicoFina

Jag skulle oxå vilja att mina tärnor skulle vara med! Men alla 3 bor i olika länder. En i England en i Grekland och den tredje bor i tyskland.
    SÅ jag är glad att dom kommer på bröllopet.

• NicoFina

Jag måste bara fråga har du gift dig 2 gånger på 1 månad?
    "status på bröllopsfronten gift sen 8/7 och 14/8 -06"

• Sister of the Night

Zozo - Då är jag med!! *tack för förklaringen*

Förresten- jag är såååååååååååååååååååååååavis på din längd....!

• Zozo

Nico.. ja sa kan det vara. Alla vara gäster bodde pa HEEELT olika hall. Sa det blev varken möhippa eller svensexa för var del.. men vi saknade det a andra sidan heller inte
    Klänning provade jag själv för det mesta, en gang med mamma och en gang med maken.

• viktualia

Om du inte får med dig tärnorna, så kanske du kan släpa runt på nån annan tjejkompis. Fast ... som sagt så letade jag väldigt lite.. hade surfat en massa på nätet innan jag gick till affärn, men jag var inte tokglamorös (varken då eller nu)

Dessutom var jag mycket tjockare då och kände mig otroligt snygg i min Nixa 315 www.nixa.se (drog stl 46 då) Nu bantar jag och har blivit två storlekar smalare sen i maj.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!