• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Sis - jag måste också säga att jag läser dina (och de andras) inlägg och "hör" era röster... och dina inlägg fick lite mer liv när jag vet hur du låter *fnissar*

• Sister of the Night

Vicks

- fan va fränt!!

Jomen,okej då, era inlägg fick också mer "substans" sen jag träffat vissa av er. Nu läggs ju det exakta utseendet till, i viss mån rösten och intrycket ni gjorde! Mesta dialekten jag minns är nog ändå Omsans. och du Vickan har en liten egenhet för dig som vi delar...

• viktualia

Att du minns Omsan bäst kan ju bero på att hon snackar mest dialekt också.. hi hi... skojig Sthlmska... själv pratar jag som jag alltid gjort - dvs en rätt anonym Uppsaladialekt!

• Sister of the Night

Egentligen rätt Ok att det "bara" var tre att "smälta" på en gång - då blir det lättare att minnas mer av alla. Även om jag gärna träffar resten av gänget live också!

• Sister of the Night

Aha, det var DÄRFÖR!!!!

• viktualia

Sis - japp det var värre för Telestubben och mig dagen därpå när vi gick på gravtråddejt... då var det ju MÅNGA nya ansikten på en gång... *räknar på fingrarna* sex pers som jag inte sett innan

• Zozo

Tur att inte JAG var med.. tror nog knappast att ma kan kalla min dialekt.. hur var det Vickan? "anonym"?

• Sister of the Night

Tja, det går ju det med -the more, the marrier they say- men det var nog rätt lagom sådär. Gör gärna om!

• viktualia

Zozo - det ser jag SÄRSKILT framemot att ta reda på nån gång... bara häxan Z tar sig till nån bra ände av SVERIGET nån gång alltså!!!!!

• Sister of the Night

Zozo, hur var det nu, du var väl nerifrån landet? *hör en MYCKET särpräglad dialekt i skallen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!