• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

det är inte ett DUGG komplicerat att göra klyftpotatis... det handlar mer om att man måste planera sin matlagning när man ska bjuda så många.

om du hade köpt färdiga, frysta klyftpotatisar så hade du ändå fått ugnsteka dem.....

• MuffinsTönt

Nä, vi har inte köpt ngt fryst. Mr G insisterar på att göra det från scratch. Kokt potatis e goare än frysta tycker han.

• Sister of the Night

Men då kan väl Mr Grabben fixa potäterna?!

• MuffinsTönt

Sis
    He will, baby! Jag ska bara sitta där o säga till vad han ska göra. så han gör det rätt! :D:D:D

• Sister of the Night

Moahahahahahahaaaa
    There you go, girl!

• Sister of the Night

Förresten Muffingeek, kollade i din presentation och det ledde mig vidare till tjejen som lagt ut husbilder.... Såg du vilken snygg FONDTAPET de har????? *impad så knäna skakar*

• MuffinsTönt

Hmm... menar du hon som hänger i granngtråden? *Sticker direkt till min egen presentation*

• Sister of the Night

Kan vara- det stod nåt om'et

• MuffinsTönt

Ahh! Menar du den svartvit blommiga tapetern? Japp, jag dreglade ltie över den me!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!