• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

*Tittar häpet upp ur flaskan* Ne, men che, Vischan e tillbaka! Heeeejjj... jag fich dricha upp alla schälv ja...

• Zozo

Ja vill bara ha vodkan utan nan grönschak allsch!

• viktualia

fniss fniss...

jaaaa mer drinkar hitåt... min mamma ringde just och var jobbigt speedad.... gaaaaaaaaaaaaa hoppas att hon är lugn när jag kommer hem ikväll...

men!!! vad är det jag hör? fredagspartymusik.... hörrö häxan!?!? ska vi ta en sssssssschvängom?!?

• Zozo

Oh ja.. Häng me Katten, det svänger!!! (Sa kanske vi gör av med extrakaloriern fran myntan??)

• Zozo

(Usch jag har saaa trakigt idag. Förutom ett par "brandsläckningar" imorse är det totaldött!!-)

• viktualia

Vickan ger sig ut på dansgolvet, drinken svätts ut i fartvinden och

Dääääääääääääär börjar jag dansa! Äntligen!

70-talsdiscohits - Vickans (numera) halvstora rumpa vickar och livet känns BRAAAAAAAAAA!

• Zozo

Mycket rumpvick ska det va! Man e vâl född pa 70-talet som min bror (argang 1979) brukar säga!

• viktualia

jopp... jag hann ju vara med två år mer än din bror... tjohoooooooooooooooo!

*Vickan ser ut som en sprattelgubbe... tentaklerna åt ALLA håll*
    nån solig drink vore skoj också... ananasvariant hitåt!

• Oms
    viktualia skrev 2007-09-27 17:56:28 följande:
    Och jag drack aldrig några häxblandningar eftersom mina föräldrar inte hade några spritflaskor hemma och har fortfarande knappt det.. smakmässigt lär jag inte ha missat något...*fniss fniss*
    det spelade väl ingen roll om päronen hade sprit hemma eller ej? mina föräldrar var absolutister så där fanns inget starkaren en apotekarnes äppelcier på midsommarafton
    nä vi gjorde häxor hos kompisarna, man kände ju alltid ngn vars föräldrar hade barskåp
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!