• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

*susar in på egen dammsugare*

Ånäh ni. Knappast att ni skrämde bort mig! *viftar avvärjande med fingret*
    Jag är sjuk. Sjuk som faen och det är faktiskt hemskt vad synd det är om mig idag Så för säkerhets skull har jag sett till att ha lite mumsiga grejer till hands - knappast nyttigt men ack så gott för en ynklig Sis i självömkandets stund

Håller helt med er om schnapssssarna; A: det är hemskt äckligt att slurpa ren sprit B: Det är hemskt oartigt (trots att de som trugar _förmodligen_ tycker raka motsatsen av någon skum anledning) att tjata om att man ska ha sprrrrrrrrit (tänk Susanne Reuter i "Yrrol" där) när man redan tackat nej.

Ungefär tjugo gånger.

Och det på en knapp halvtimme.

• Telemarkgrrl

Nej men Sis, är du sjuk?! Stackars stackars!! Är det samma förkylning som har kommit tillbaka, det är ju inte så länge sen du var sjuk. Kramar!

• Telemarkgrrl

Jag har förresten varit ute och gått i skogen med lilla vovsingen i nästan 1 1/2 timme. Finns det något underbarare än skogspromenader på hösten?!

• Sister of the Night

tackar båda för alla goa kramarna

Japp, höstprommis med gullig hund rockar! *nickar*

• Sister of the Night

Vet inte, nån j**************a flunsakänsla i varje fall

• Zozo

Ut o ga i skogen? Här ska inte ut o gas i nan skog inte! *nynnar* .. nu ska vi ut och skövla, mörda och.. *slänger käckt med bazookan över axeln och morrar at närmsta kund*

• Zozo

Sprrrrit, var det nagon som skulle ha sprrrrrrrrrrrit?!

Näh, usch.. far mig att tänka pa min ungdoms enda häxblandning av 80%-ig Strohrom, sherry, vodka och whisky.. och en lite droppe cola! Fy farao!
    Snaps ÄR äckligt, det bara är sa. Starksprit dricker jag bara utblandat i nagon käck drink. Naja, nagon tequila har jag kanske svept nagon gang i ungdomens ovett.. Hahajaja, det tiden...

Nene, jag vek mig dubbel av din tyska porrfilmsliknelse!!

• Telemarkgrrl

Zozo, varför dricker man Strohrom, sherry, vodka och whisky blandat? Var det för att du nallade lite ur varje flaska i dina föräldrars barskåp så att det inte skulle märkas? Det är ju en klassiker som även jag gjort. Problemet i mitt fall är att mina föräldrar inte drack starksprit själva utan hade bara typ baileys, hjortonlikör och portvin hemma.

• Oms

ja alla dessa häxor som man har druckit som tonåring...

minns en som var på campari, portvin, punsch och kahlua.... jorå vi drack och spydde som grisar sen - men fulla blev vi

en annan var årgångswhiskey, martini bianco o lite pripps blå - en höjdare...not !

har sen varit på ett antal fester som ung vuxen druckit Hb blandat m luft... ja säger då det - ungdomen av igår

nu ska jag gå hem ifrån jobbet!

tjingeling!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!