• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Telestubben - akta dig!! du får inte gå sönder!!

själv har jag just insett att jag SJÄLV kan välja när jag ska dra från jobbet... jag behöver inte leva i busstidtabellscykler idag... hm... SVÅRT.... ska nog dra hemåt snart i alla fall (japp, ganska tajmat med när nästa buss går.. *asgarv*)

• MuffinsTönt

Pust! 2 timmar kvar innan det är kräftskiva. Vågar man dra på sig ngt snyggt? Får kolla in vad andra har.

Innan dess får jag fixa i ordning mina prover. "Bara det"!!!

• viktualia

Godmorgon!

jag kommer nog inte bli nån frivillig bilpendlare! körde till jobbet idag också och ehum.... jag vill ju sussa på bussen till jobbet... inte tokkoncentrera mig på motorvägskörning och dumma lastbilar... näeee....

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Jag jobbar hemma idag och är hundvakt åt min kompis. Så jag har världens sötaste hund under skrivbordet, jag är så lycklig!

Vart har Sis tagit vägen förresten? Skrämde vi bort henne efter tråddejten i fredags?

• viktualia

Telestubben - Sis har kikat in åtminstone en gång sen i helgen... men hon kanske kvaddade av trötthet efter all sömnbrist...

Hundvakt - måste ju vara perfa för dig! hihi!

• Telemarkgrrl

Jo, hon var ju inne som hastigast i söndags eller måndags men sen dess är hon spårlöst borta.

• MuffinsTönt

GOmorrn Ladies!!
    Det var jättekul kräftskiva igår. Och idag mår jag hyfsat. Och ser hyfsat ut också.

Asså, kräftorna var jättestora och goa. Jag fick den största! HAHAHA!!! Men jag gick hem tidigt. Tråkmåns ni vet...

Tellis
    Är det den där hunden som du skickade foto på?

Vickan
    Låter läbbigt, men du vänjer dig tror jag. Hur lång tid tar det att köra bill till jobbet? Och pendla?

• viktualia

Muffins - det tar 50 min att köra och 70 min med buss, 7 mil är det. Och imorse saknade jag bussen....

• Telemarkgrrl

Oh dear, nu kom posten och jag hade glömt att jag hade en hund under skrivbordet. Jag höll på att kissa på mig när hon började skälla.

Muffins, härligt med kräftskiva! Jag älskar kräftor! Fast jag skippar gärna spriten och dom små löjliga hattarna.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!