• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • junilejon

Tack för välkomnandet....dem som känner mig redan vet att jag jobba konstiga tider...så det blr konstiga inlägg här med då! Hoppas det är okej för er...nu verkar alla ha lagt sig, så jag få väl ta och hoppa in i duchen och sen krypa ner jag med!!!
    Ses snart...

• Telemarkgrrl

Gomorron tjejer!

Och ett särskilt hej till junilejon, kul att du har hittat hit!

Vickan, nu gick det inte längre, nu var även jag tvungen att säga mitt i brudöverlämningsfrågan.

Nu blir'e te.

• viktualia

tjohooooooooooooo!

jag har KÖRT BIL till jobbet!! Råskum känsla verkligen! men coolt! det gick bra!

Muffins - jag skulle tippa på att det tar runt trekvart att ugnssteka köttet.

Junilejon - egentligen har vi en presentationsenkät här.... så nu kommer den till dig också:

ålder
    landsände
    sysselsättning/bransch
    längd
    skostorlek
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du?

• junilejon

Kul Vickan... kan förstå att du tyckte det var härligt!!!
    Okej här kommer info om mig....

Ålder-29 år
    Landsände-skåne
    Sysselsättning/bransch-behandla silver
    Intresse-segling och inredning
    Längd-1,74
    Skostorlek-41
    Status på bröllopsfronten-Gift
    Vilket djur jag är-Katt
    Hus djur jag har- Katt,lövgrodor och bananflugor

Hoppas att det räcker och att ni fått en liten bättre bild av mig nu....

• Telemarkgrrl

junilejon, vill du ha fler bananflugor?! Jag kan skicka några till dig i så fall!

• Oms

godmorgon girls!

idag försov jag mig o det grövsta... vaknade 1h 15 min för sent så det var till o kasta sig upp ur sängen o väcka dottern som ringde till fröken o sa att hon skulle bli sen...

sitter på jobbet nu men e helt ur i bollen - jag har ju knappt sovit och jag får skylla mig själv - först satt vi uppe extrasent o kollade på 2 program som vi spelat in, kände mig helt slut o sa att vi måste sova nu, sagt o gjrot av m smink o fixa lite och vips så låg jag där i sängen - klarvaken! maken lika så så vi låg o prata om ditten o datten och hade det jättetrevligt (o trevligare blev det haha )och så kom jag o tänka på klockan och bad maken titta och gissa vad hon var då? ...

04.00!!! men herregud! jag somnade på 2 sekunder och vaknade som bekant kl 8 som först...

behöver jag säga att det mest irriterande är att han ff ligger o snusar i sängen, han har inget jobb idag bara skola så han börjar inte förrän 13.00...

gäääääsp! säger jag bara, ska ta o fixa lite te eller ngt nu...

• viktualia

Lövgrodor lät skoj! kvack kvack!
    Och bra skostorlek har du också - jag har samma alltså!

Telestubben - BRA inlägg i överlämningstråden och shit vad Duchess kämpar... heja henne!

• Oms

en till skåning - då blir nog Zozo glad

• Oms

nu har jag oxå hittat tråden - heja tubbies!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!