• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

hinner du med DET också!

Jag försöker hålla mig ifrån det...

• nennesjuttioåtta

hinner du med DET också!

Jag försöker hålla mig ifrån det...

• nennesjuttioåtta

Men va faaaan det hängde sig ju!

• viktualia

jaaaa knas knas!

själv rotar jag vidare efter gamla skumma klasskompisar och annat löst folk... HYSTERISKT vad många jag hittar...

I min klass på gymnasiet fanns det ett gäng killar som kallade sig "loserföreningen"...(pga de var singlar) ... hittade just en av dem.. singel fortfarande så här 11 år senare... hmmmmmmmmmmmmm

• nennesjuttioåtta

funderar allvarligt på att införskaffa en sån där stepmaskin från TV-shop. Men d¨å måst ejag ha ett RIKTIGT bra gömställe så att inte maken hittar den när han kommer hem. Fy bubblan vad han skulle skratta och håna mig för att slänga pengar på dammsamlare...

• nennesjuttioåtta

är det bara hos mig det segar sig??? Jag konstaterade senast idag. FYFAN vad skönt att man inte är singel!!!

OOOOOHHHHH!!!!

• nennesjuttioåtta

nä, hur trevligt det än må vara här så måste jag hänga en tvätt och plocka undan i hallen för man kommer knappt in genom dörre för alla skor som ligger och skräpar.

pussigull på dig!!

• viktualia

Näeee BT dör lite då och då.. det ingår liksom.. hmmmm

Japp, störtnajs att inte vara singel. Synd bara att maken är på rymmen... (=tjänsteresa)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!