• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

aah min är ju numera på trailercamp 3 nätter i veckan. Men det går förvånansvärt bra att vara själv!

• viktualia

skönt att du inte klättrar på väggarna av frustration

nu ska Vickan sussa... och gaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakna upp till en ny dag med uppkörning som främsta programpunkt... OMG 3

*kram till alla och mest till Nenne*
    dröm sött!

• nennesjuttioåtta

hålLer tummarna!!!! *LYCKOSPARK I ÄNDAN*

*pompompom*

• MuffinsTönt

Hej Nenne! Kul att se dig här. *hoppar och studsar* Kommer du ihåg mig? Din favoritmuffins. Vad är det för damsamlare a la stepmaskin du snackar om? Jag mååste också börja träna. Har börjat sova dåligt o bajs.

• Oms

godmorgon tjejer! nu är Jag HÄÄÄR

har sovit som en klubbad säl i natt mellan 01.00-- 06.30 känns helt underbart! så jag kom till jobbet redan 07.45 (brukar dyka upp ngn timme senare ungefär sen den senaste veckan då jag sovit dåligt)

idag har jag en lååång dag. dottern ska på öva på körframträdandet i kungsholmskyrkan och är inte klar förrän kl 8 då jag ska hämta henne till dess är det tänkt att jag antingen ska jobba eller såsa runt på stan - får se hur dagen artar sig

nu ska jag fika!

• viktualia

Vickan vinkar förbi.. nästa gång jag skriver här vet jag hur det har gått...

Läge just nu: Smånervös men fortfarande samlad.

• Telemarkgrrl

Hello hello!

Jag kommer nog inte att kunna hänga här så mycket idag tyvärr så därför säger jag redan nu:

Goooooooooooooooo, Vickan, Goooooooooooooooooooo!!!!!! Heja, heja, heja, det där klarar duuuuuuuuu!!!!!! Cheerleader 2 Cheerleader 2 Cheerleader 2 Cheerleader 2

• MuffinsTönt

Tjena tjejer!!!! Idag ska jag vara e f f e k t i v. Dvs inte hänga här så mkt. Får la se hur det går.

Får pompoma redan nu. *stretchar o värmer upp*

Ett och två och tre

Pom pOm Pom

Heja Vickan, Du är bäst.
    Det kommer snubben säga utan protest! *gör några piruetter o volt*

Ingen riktig cherleader ramsa men däremot muffins-ramsa. Gooo Vickan!!!

• Zozo

äsch! Jag kan fortfarande inte kopiera in de där smileysarna!

Tänker pa dig Vickan!

Heeeej nenne! hur har du det? vârst vad du var i farten....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!