• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Matt Damon som är så söööööööööööt!!!! ROFL 2

• MuffinsTönt

Zozo
    Jag har inte läst böckerna, visste inte ens att det finns. Tur la det. Annars skulle jag va besviken. På tal om Di Caprio, såg på BlodDiamond i helgen. Helt ok film!

Tellis
    Näpp! Jag är INTE avis på dig. *säger med samma röst so mhon på festis reklamen*

• MuffinsTönt

Zozo igen
    Men jag håller med dig att Dicaprio var inte 100% övertygande. För fulsnygg o ung? Va vet jag!?!?!

• Zozo

Muffins: det är en serie böcker av Robert Ludlum (som har skrivit en massa andra böcker pa spioneritemat)
    Och för filmografin, nej The Bourne Identity är inte en remake av filmen med Geena Davis (som iofs är rätt kul), utan en remake av versionen med... Richard Chamberlain som huvudrollsinnehavare!

Nja, jag vet inte vad det är med typer som di Caprio och Matt Damon, för mig kan de bli 40 ar gamla men de är ända pojkar och inte män, pa ngt konstigt vis. Missförsta mig inte: Di Caprio har gjort flera utmärkta skadespelarprestationer (men tyvärr de flesta för länge sedan) Jag tycker bara inte att han passar i "förste älskaren" eller "store macho mannen"roller

• MuffinsTönt

Tellis
    Jag har inte det där stället man skulle göra "copy-grejen". Har finkallat igenom hela optionsrutan.

• MuffinsTönt

Ahhh! Menar du DEN options-knappen. OK! Provar nu...

Oh Man

Funkar det???

• viktualia
    Running Away
    Nu rymmer jag... shit... snart är det uppkörning... MEN idag gick det hyfsat, jag fick i alla fall inte nervbryt så jag hoppas att torsdagens katastrof var hela katastrofen... Crossed Fingers

Och Omsan - Telis har skrivit bruksanvisning i gravtråden!!
  • MuffinsTönt

Va?!?!?! ÄR det IDAG du har uppkörning? Trodde det var imorrn!!

PompomPOOOM *studs studs studs och trippelstuds*

• Zozo

Nejnej.. det är imorgon!! Väl?? *stannar upp i pompomandet för kompisen som har jobbintervju*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!