• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Tacke ... fniss fniss, har jag börjat prata dialekt helt plötsligt?

• viktualia

Precis vad jag tänkte, Stubbis..... men jag tror inte att jag skulle få ro i kroppen av att inte söka det...

Dialekt - du?!?! hm... näeee... hihi.... det har jag aldrig hört!
    *skratt*

• Ms K

hej tjejer!

Jag är jätteledsen men jag kommer inte att fixa att hänga med ikväll Känns jättetrist, men ett nödvändigt ont för att jag ska kunna bibehålla någons sorts lugn över att jag har tid att hinna fixa allt som behövs innan måndag, som är deadline för en hög shit. Hoppas ni får en underbar kväll med massor av babbel, god mat och vin (för en del av er iaf ). Kram kram kram på er

• viktualia

matskedsgumman - jättetrist men hoppas att du hittar lugnet trots tidspanik till höger och vänster! heja heja!

• MuffinsTönt

Jaha inte ett kotte syns till! Undrade just varför, sen kom jag på det. Tråddejt!

Ni får Berätta om alllllt!!!!

• Ms K

Hej hej! Hoppas ni hade kanonysigt på er dejt igår ni som var där! Jag tänkte på er flera varv under kvällen

Själv jobbar jag frenetiskt för at få ihop det sista jobbet innan måndag då jag åker på konferens. Jobbigt bara att det behövs grejas med saker "i det verkliga livet" också, såsom att hämta ut pass, betala räkningar, tvätta och hinna med "2-års-mys" med fästmannen Det sistnämnda är ju då såklart inte så jobbigt, men jobbigt om man inte hinner

Sen har jag en helg på mig när jag kommer hem att hinna packa om, packa ihop lägenheten och packa ihop kontoret innan jag drar till sydligare breddgrader DAMN så gött det ska bli!

Nåväl, nu ska här skrivas in referenser i patentansökan, printa poster och sen är jga KLAR! Wiiii Satsar på 2 timmar men landar säkert på 4, men det är ok

PUSS OCH KRAM PÅ ER! Hoppas ni har en underbar helg i det ljuvliga höstvädret!!!

• Ms K

kanonysigt *fniss* nä, det hoppas jag att ni inte hade! KanonMYSIGT däremot, helt utan nysningar, det borde ni ha haft

• Telemarkgrrl

Hej Ms K!

Jaaaaa, vi hade det jättemysigt igår, det var så synd att du inte hann vara med. Och nu flyttar du snart söderöver. [img]img90.exs.cx/img90/2365/k1ocray.gif[/img]

Men åååh, vad roligt att träffa Sis!!!! Även om hon inte alls såg ut som jag hade föreställt mig så var hon minst lika trevlig som jag trodde innan!

Ni är ju för bäst tjejer!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!