• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

vi pompomar Lady!! Liiite ork kan jag nog uppbada, även sa här efter att ha blivit utskälld efter noter..

• viktualia

Lady - *skickar över tassen och håller lugnande i din*

Själv ska jag ta dagens tredje körlektion. Jag BEHÖVER verkligen få gå därifrån med gott självförtroende!

• viktualia

Nääe stackars Zozo - det var länge sedan du skrev något glatt om ditt jobb!!! Mår du verkligen bra av att stanna där???

• Zozo

Huh... njae joe... vet inte egentligen. Just nu är det mest tjafs. A andra sidan känner jag inte för att byta nu om det är sa att vi skulle ge oss i pa barnstigen till hösten som planerat ....

• Lady o Lufsen

Tack zozo och vickis!...behövs...

Zozo- ta det lugnt, förstår att det är pinsamt men ta inte emot vad som helst!!

• viktualia

Sånt komplicerar ju onekligen... samtidigt är det ju en viss "leveranstid" och då kanske du kan söka dig vidare nu så hinner du kanske vara ett år på det nya stället... fast jag vet.... det är HUR snurrigt som helst..

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Min dag började sådär, nu är den typ ännu värre! Var nyss på ett seminarium. *snark* Halva timmen var ok sen började jag nicka till. Guuud, visste inte vad jag skulle göra. Hur pinsamt som helst med handledaren brevid. *usch,skäms så!*

nu hoppas jag bli pigg med extra stor cappucino o fair trade cholocate.

• Telemarkgrrl

Stödkramar både till Zozo och Lady!

Inte vara rädd, Lady! Tänk vad många flyg det går till London varenda dag, piloterna dit är bara som busschaufförer som kör fram och tillbaka. Fast dom har lite sexigare uniformer. Oroa dig för att bagaget kommer bort istället, det är mycket större risk!

• Lady o Lufsen

Aschhh...bagaget är mindre oroande (man får ju inte ta med sig vad som helst, hur som helst så det enda jag skulle sakna var väl den medtagna champagnen då...)fast jag håller med dig- dom är ju lite sexiga så det är väl det som jag får koncentrera mig på...Tack!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!