• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Hej tjejer!!!
    Är astrött,men vill bara berätta hur kvällen var. Lär inte hinna med det imorrn.

Jag gick till vårt vanliga plats o fann den ockuperad. Däremot så såg jag att det fanns nån slags brygga med bänk. Perfekt! Det var tom hon, ockuperande som tipsade mig om det. Så jag gick dit och placerade ut alla mina ljus och hann nästan allt innan han kom. Åh ni skulle ha sett hans min!
    Vi satt där och åt min superdupergoa smörgåstårta. Titta på andfamilj och myste. Vi gick hem innan solen hade gått ner för det blev himla kallt. Synd,annars skulle det se jättefint ut med tända ljusen.

Det ända som var lite synd, var kameran. Jag satte den på auto så den tog säkert 30 bilder från en och samma plats. Samtidigt så orkade jag inte engagera mig i den just då. Jag har det som behövs.

• Sister of the Night

Vad mysigt, Muffin!!

Apropå "tungan rätt i..." så måste ni på nåt underligt sätt ha missat att detta är ett internetgalaktiskt forum så jag röstar prompt för att det borde bli "Tummen rätt i mun"!

Men oj vad mycket vego det fanns att välja på i den där menyn då! Man häpnar ju, och en annan hade varit glad och belåten om det funnits stekta blandade eller nåt! *jag ska bli storstadsbo, jag ska bli storstadsbo, jag ska.....*

MrsK - hur orkar man med fyra timmars pendlig per dag utan att utveckla extrem spänningshuvudvärk och zombieliknande uppträdande...?

• Sister of the Night

Åsså ANGKÄÄÄÄÄTEN då:

Vad jag relaterar 18/9 till: Tja, inteen aning, faktiskt. *hänger på Omsans klurighet och svarar "Igår"!*

Onödigaste i väskan/fickan whatever: ojojojojoj, don't make me go there....! *asg* Vi kanske hellre borde fördjupa oss i vad jag INTE har där som är totalt onödigt? Det finns inget mellanläga. Antingen BÅGNAR fickor, väska och liknande förvaringutrymmen av kvitton, tuggummin, kajalpennor, söndersmulade godispapper och liknande, eller så är det helt blankt. Någotdera!

Dagens lunch (mer middag,faktiskt): Potatismos med vegokorv - helt Ok, en trea då.

Senaste klädinköp: Minns inte. Troligen strumpor eller nåt.

Mest saknade plagg just nu: Alla små kjolar som dessvärre krymt i omfång där i garderoben på sistone

Där skulle jag vilja vara just nu: Hmmm, har det rätt gott här i soffan i natt. Vad jag för övrigt önskar vet ni nog redan.

Vad jag vill göra där: Har redan druckit kaffe och goffat muffins (ja faktiskt, Geek!! ) så det är ganska soft. Ska vi tänka lite större -mina planer ni vet- så säger jag nog rocka loss på schysst klubb och sedan smyga hem till mysiga sekelskifteslyan och krama fästmannen

Vad vill jag äta: Men vad ni krånglar *s* jag har ju redan skrivit upp muffinsintaget. men en till kopp kaffe koommer antagligen att slinka ned Alternativ 2 får bli en god öl eller ett glas rött på klubben, och sedan nattkaffe med fästmannen

• Telemarkgrrl

Tjing tjong!

Vilken sagolik höstdag i Stockholm! Idag borde man ha hund och gå en lååååååång skogspromenad och lukta på mossan och dom blöta löven.

Men istället ska man sitta på ett kontor och fylla i ett jämrans formulär om hur man har presterat det senaste halvåret, hur man uppfyllt sina mål och hur man tänker sig bli bättre, effektivare och billigare under kommande sex månader. *kräksljud*

Men snart är det iaf fredag och då får jag ju träffa nästan alla mina små favorittrådisar!

• Telemarkgrrl

Muffins förresten - kul att picknicken blev så lyckad!!

• viktualia

Godmorgon!

Jag har just pratat med mäklaren och höjt vårt bud. *gaaaaaaaaaaa* Men jag tror att andra kommer bjuda över och att det slutar med att vi inte får köpa huset... pessimisst javisst...

Muffins - skoj att picknicken blev lyckad!

Telestubben - jag är med på din skogspromenad! mer eller utan jycke!

• Ms K

tjingeling!

Sis: Nope, klart han inte orkar: Zombieliknande beteende right on! (tur att jag gillar skräckisar och zombiefilmer )

Oh telis! Jag vill verkligen hänga med på skogspromenad! Speciellt idag! Älskar sånna här höstdagar, typ mina absoluta favoritdagar på hela året! ljuvligt är bara förnamnet

• MuffinsTönt

Hej!! Fy sjottin va trött jag är. *gäsp*

Jag följer gärna med på höstpromenaden bara för att få träffa er och besöka el stockholm. Promenad är också nyttig efter gårdagens smörgåstårta som även blir dagens lunch.

Nu ska jag pigga upp mig med mirakelmedlet. -Kaffe!

• Telemarkgrrl

Ms K, åh vi kanske kunde låna en hund nånstans och promenera i Lill-jansskogen under lunchen iallafall. Såna här dagar är också favoritdagar för mig.

• Ms K

OH! Jaaaa telis!!! Kanske vill MrsO låna ut sin hund, eller än bättre - också följa med !!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!