Åsså ANGKÄÄÄÄÄTEN då:
Vad jag relaterar 18/9 till: Tja, inteen aning, faktiskt. *hänger på Omsans klurighet och svarar "Igår"!*
Onödigaste i väskan/fickan whatever: ojojojojoj, don't make me go there....! *asg* Vi kanske hellre borde fördjupa oss i vad jag INTE har där som är totalt onödigt? Det finns inget mellanläga. Antingen BÅGNAR fickor, väska och liknande förvaringutrymmen av kvitton, tuggummin, kajalpennor, söndersmulade godispapper och liknande, eller så är det helt blankt. Någotdera!
Dagens lunch (mer middag,faktiskt): Potatismos med vegokorv - helt Ok, en trea då.
Senaste klädinköp: Minns inte. Troligen strumpor eller nåt.
Mest saknade plagg just nu: Alla små kjolar som dessvärre krymt i omfång där i garderoben på sistone
Där skulle jag vilja vara just nu: Hmmm, har det rätt gott här i soffan i natt. Vad jag för övrigt önskar vet ni nog redan.
Vad jag vill göra där: Har redan druckit kaffe och goffat muffins (ja faktiskt, Geek!!
) så det är ganska soft. Ska vi tänka lite större -mina planer ni vet- så säger jag nog rocka loss på schysst klubb och sedan smyga hem till mysiga sekelskifteslyan och krama fästmannen
Vad vill jag äta: Men vad ni krånglar *s* jag har ju redan skrivit upp muffinsintaget. men en till kopp kaffe koommer antagligen att slinka ned
Alternativ 2 får bli en god öl eller ett glas rött på klubben, och sedan nattkaffe med fästmannen