• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

Vad förknippar du 18/9 med? Idag

Vad är det onödigaste som finns i din hand/jobb/pluggväska? ni menar i min jackficka en gammal rabattkupong på Hm som gick ut 5 september....

Betygsätt (1-5) dagens lunchmat (och avslöja vad det var): 3,5 laxbiffar m ris och skagenrör samt fräscha grönsaker

Senast inköpta klädesplagg: "graviditetsbh"

Just nu mest saknade klädesplagg: ALLA kläde jag kunde ha innan grav!

Just nu skulle jag vilja vara i/på: Gambia eller ngt annat varmt o fridfullt land

... och göra....: rida!

... och äta.... : god hemlagad mat!

• Ms K

Hahahaha ni är ju bara för underbara!!! 100 inlägg, och en ny SEX-tråd på bara en dag - som inte ens är slut än Tjejer ni äger BT!!!

Här ska det jobbas frenetiskt minst 2 timmar till, sen är det tårt- och kramkalas resten av kvällen.

på er allihopa!

• Ms K

Hiner med dagens enkät också:

Vad förknippar du 18/9 med? öööh, Jag har för mig att jag och fästmannen hade vår 2:a dejt idag för 2 år sen. Eller så var det i morgon.

Vad är det onödigaste som finns i din hand/jobb/pluggväska? Ett par solglasögon som är så repiga att jag aldrig använder dom, men dom hänger med i handväskan för jag har inte hunnit skaffa ett nytt par. Dessutom är det ju off-season nu öht för solbrillor!

Betygsätt (1-5) dagens lunchmat (och avslöja vad det var): 3 Det var jättesaftiga BBQ-marinerade fläskkotletter (4), trista wok-grönsaker och ris (2).

Senast inköpta klädesplagg: 2 svarta kjolar och ett svart linne.

Just nu mest saknade klädesplagg: Ett par snygga kostymbyxor

Just nu skulle jag vilja vara i/på: Wien, två veckor fram i tiden...

... och göra....: ...och sitta på nått kondis på Maria Hilferstrasse och kolla på folk...

... och äta.... : ...och dricka cappuchino och äta mumsig sachertårta!

• MrsO

ha,ha! Jag hade öppnat ett nytt fönster från gamla tråden med den här tråden, men sen när jag skulle skriva mitt inlägg så skrev jag det i gamla tråden iaf... och sen undrade jag vart det tog vägen...??? Tills MsK talade om att jag härjade i fel tråd! Ja, jag är nog lite trött...

Så nu kopierar jag in enköten igen, så ingen missar

Vad förknippar du 18/9 med?
    Vardag
    Vad är det onödigaste som finns i din hand/jobb/pluggväska? skavsårsplåster
    Betygsätt (1-5) dagens lunchmat (och avslöja vad det var):
    3 lax med couscous
    Senast inköpta klädesplagg:
    strumpor
    Just nu mest saknade klädesplagg: allt som är en storlek för litet i garderoben
    Just nu skulle jag vilja vara i... Barcelona
    ... och shoppa, spana på folk
    ... och äta tapas och dricka rödvin!

• Ms K

hehehehe tungan i rätt mun hihihihihi *tlööööööt*

Nu är jag hemkommen och ska laga vår sedvanliga midnattsmiddag. Hahahaha, med lite galghumor kan man tycka det är galet att jobba så här, jag mellan 8-8, och fästmannen minst 7-17 exklusive hans 4 timmar pendling var dag! Mon dieu! Tur att det inte varar för evigt, jobbfrenesin alltså Middagen brukar bli vid 21-22 snåret varenda dag!

Nu ska här bli 3-rätters! God kväll alla sötnosar!

• Telemarkgrrl

Fyra timmars pendling varje dag?! Oh my god, jag skulle inte överleva.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!