• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

meeeeen!

jag vill OCKSÅ vara med!
    jööööö

istället sitter jag på jobbet och småputt på chefen som inte räddar mig undan sysslolöshet. Å andra sidan är det ett faktum att jag ska åka hem strax efter lunch för att övningsköra....

och nyss kom vårt bud på huset ut på sms:et. spännande är bara förnamnet...

• Telemarkgrrl

Ja, Mrs O, var är du?! Vi vill låna din hund!

• Telemarkgrrl

Men jösses vad jag är ohyfsad!

Mrs O - vi vill ju SJÄLVKLART låna även dig, inte bara din hund.

• Oms

vickan - spännande! även om ngn bjuder över har ni ju ändå gett er in i det här - på riktigt nu! lycka till!!

ska vi pompoma kanske? jag menar då ökar säkert chanserna markant!

Tubbies - ja visst är det härligt väder när solen skiner såhär vackert - hoppas det håller i sig för jag ska ev ut på stan ikväll och träffa mina FL tjejer...

Sis - guuud vad sugen jag blev på muffins nu! shit! undrar om jag inte ska äta en sån idag?

Muffins - låter som om ni fick till en mysig stund igår! kul!

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-09-19 10:33:19 följande:
    Men jösses vad jag är ohyfsad! Mrs O - vi vill ju SJÄLVKLART låna även dig, inte bara din hund.
  • viktualia

Omsan - jaaa det komiska är ju att vi bjöd på ett annat hus på samma gata i våras.. ha ha... och det är faktiskt INTE vår drömadress i hålan... hihi..

Pompomkraften kan ni få spara till 9.45 på tisdag... DÅÅÅ behöver jag allt stöd och alla förböner... ska ju som sagt övningsköra idag och jag hoppas att det känns lika bra som i helgen..

• Zozo

Ah en enkät!!!! Go'morron förresten.. (Jag kom alldeles försen till jobbet! *fniss* Det var makens fel!!

Vad förknippar du 18/9 med? öh?? September?

Vad är det onödigaste som finns i din hand/jobb/pluggväska? Hmmm, maste titta! En miniräknare som jag aldrig använt..

Betygsätt (1-5) dagens lunchmat (och avslöja vad det var): Tja.. 2 ungefär. Samma lunchmat som igar; en färdigrätt fran Viktväktarna Chili con Carne... men jag är extremt sugen pa en slemmig pizza!

Senast inköpta klädesplagg: Ett par svarta byxor som redan tappat alla knappar. Argh, varför kan de inte sy i dem bättre!?

Just nu mest saknade klädesplagg: Skor och allt annat. Använder fortfarande sommarsandalerna. Det är saaa trist att ga och handla kläder när man gatt upp en storlek eller tva..

Just nu skulle jag vilja vara i/på: ..... I Rom tex

... och göra.... sitta pa en uteservering med maken

... och äta.... dricka cappuccino och äta supergod pasta!

• viktualia

Vi blir nog inte husägare den här gången... nu kommer ett bud över vårt... men tydligt är att ingen vill betala speciellt mycket eftersom alla feghöjer hela tiden... (dvs med 25 i taget)

• Zozo

jisses var det sa stor konkurrens??? Det var det aldrig när vi köpte lägenhet.. Naja, da ligger det säkert ett lite bättre hus och bara väntar... Har ni aldrig funderat pa att lata bygga ett hus? Pappa, som är i branschen, säger alltid att det inte alls masta vara dyrare.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!