• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Alltså *HAAAAAAAAAAAAAA, trötthumorn slår till med besked* Det är ju inte min mening att nån ska vomera i maten för att jag och mina morotsknaprartendenser mer eller mindre tvingat med dem till ett ställe med krubb de inte diggar

• Sister of the Night

ähum.

*Hostar diskret och rodnar över sitt akuta utfall av total psyksmälta*

• Lady o Lufsen

Men vad ni ska ha det mysigt!!!

Ät lite för mig också!!

• viktualia

Älskade KNAS-SIS!

Vi ska rädda dig undan storstadens fasor i lagom dos och jag lovar att guida dig från tåget så att du inte tappar bort dig. Och se till att promenaden tillbaka blir enkel!

Och Kinamat är helt OK i min värld, Chopsticks har tidernas längsta meny (har jag för mig) så jag ska nog hitta något utan friterade räkor (=vansinnigt gott men inte bantningsmat)

• Sister of the Night

Lady! Skulle verkligen vara skoj att se dig IRL!

• Lady o Lufsen

Skoj är rätta ordet!!!
    Jag är jättenyfiken på dig med!!!
    Tänk på mig när ni sitter där!...och ta gärna en friterad räka extra för min skull!!

• Sister of the Night

Vicks

Tack, det låter betydligt tryggare *tar ut handen ur munnen och spottar ut några nagelkanter*

Jag tror jag mår bäst av att inte missa förbindelsen, faktiskt *fnissar*

• Sister of the Night

Lady

Ska absolut tänka på dig men räkorna går fria för mina gastronomiska lustar...

• Lady o Lufsen

...jamen, morötterna eller kålroten då...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!