• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Lady, jag förstår inte, skulle hennes föräldrar ha sagt att hon tog livet av sig?

• Lady o Lufsen

Ja, hon var en härlig människa!!

• Lady o Lufsen

Japp...märkligt eller hur!...eller så är det sant! Skulle man ljuga om något så tragiskt? Hon var ju en nära anhörig!!?

Telemarkgrrl skrev 2007-09-18 12:06:38 följande:
    Lady, jag förstår inte, skulle hennes föräldrar ha sagt att hon tog livet av sig?
  • Telemarkgrrl

Märkligt är ju bara förnamnet.

• Sister of the Night

Lady

Då fattade jag rätt... Märkligtmärkligtmärkligt!
    Men hörrni, det kanske inte ska spekuleras vidare i en allmän tråd? Bara utifall att... Någon kan ta illa upp kanske

• Lady o Lufsen

...jag har ju bara svalt den versionen med hull o hår, märker jag nu. Har aldrig haft orsak att ens ifrågasätta det...inte heller har jag forskat vidare i det...
    Hmmmm....

Håller med dig- märkligt är bara förnamnet...

Eller så är det så att hon faktiskt tog livet av sig och dödsorsaken som lades ut i media var cancer...?

Ingen aning...längre.

• Lady o Lufsen

Helt rätt Sister!!! Vi lämnar detta nu...

• Sister of the Night

Men frånsett hennes i alla lägen tragiska frånfälle, så måste du ju ha massor med minnen av henne som person!
    Och DET måste ju vara OK att dryfta. Var hon lika full av upptåg som man får intryck av i serien?!

• Lady o Lufsen

Ja, faktiskt!
    Jag minns en gång när vi skulle titta på diabilder från hennes resor till Brasilien (hon var ofta där och bilderna var säkert flera hundra) men hennes humor och "barnslighet" gjorde att det inte kändes som så många...
    Hon var lika sprallig och "impulsivt" kvick som i serien- fast på ett annat sett än i rutan där hon säkert var lite begränsad...
    Dessutom så "bjöd hon alltid in alla" i sina tokigheter och det kunde ju på den tiden vara lite pinsamt...Det blev liksom en enda stor show av minsta lilla middagsbjudning, om du förstår...? DÅ var det jobbigt men nu kan man ju skratta åt det...

• Lady o Lufsen

...varför stavar jag altid fel på sätt o sett??? Ovanför ska det stå sätt och inget annat...Vad sur jag blir

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!