• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Tellis

Ja, förstå! Bara dryga tjugo år. Inte gammalt!

• Sister of the Night

Sen tycker jag musiken är så cool också.
    Och avslutningsvinjetten (heter det så?) är jättefin.

• Lady o Lufsen

...det kanske var cancer...?

Den versionen vi barn (jag och min barndomsvän) fick höra var en helt annan...

• Lady o Lufsen

...konstigt att, om man nu väljer att fabricera en dödsorsak, väljer en drastisk framför en "naturlig"...? Det var ju ändå hennes föräldrar som levererade det...??

• Sister of the Night

Hm, är det inte ofta så... Jag tror barn tål att höra ganska många sanningar. Bara man finns där för att förklara och lyssna.

Nej men vänta nu - du menar såklart ni "barn", (som var barn då), inte att ni faktiskt VAR barn när hon dog. Såklart! *slår mig för pannan*

• Sister of the Night

Ja, det var skumt.
    Men kanske att de gav er -som stod nära- en parrallell sanning till den strikt medicinska som också var riktig...?

• Lady o Lufsen

Mina skrattande gubbar var ju såklart ett svar till ditt inlägg:

Sister of the Night skrev 2007-09-18 11:56:31 följande:

Nej men vänta nu - du menar såklart ni "barn", (som var barn då), inte att ni faktiskt VAR barn när hon dog. Såklart! *slår mig för pannan*
  • Sister of the Night

Ja, jag började just fundera när det slog mig (igen.)

• Sister of the Night

Men sorgligt är det! Verkar ha varit en fantastisk talang och -det hör jag ju på dig!- en härlig människa.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!