• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen
    Men hjääääääälp, vilket massivt påhopp *hukar mig under databordet*

Jag är faktiskt tillräckligt fräck för att kunna bjuda in mig själv annars!
    Tack- jag kommer gärna en annan gång!
    Förkylningen är på bättringsvägen och flygrädslan får just nu faktiskt ta en rast!!

Omsan- jag tror jag gör det...bokar av, alltså!
  • viktualia

Var 18.30 en bra tid?

Nu till något annat: Alltså SHIT jag måste göra något åt detta! Idag kom jag till jobbet med jordens huvudvärk och jag var helt dyster. Igår hann jag av olika skäl inte dricka kaffe, men då var det inte nån värre fara än att jag var lite sömnig. Men idag var det alltså HEMSKT segt och spänningshuvudvärk och allt.

Direkt efter lunchen gick jag och köpte en liten latte och hällde i mig den. och VIPS så var huvudvärken borta, humöret prima och jag lagom fnissig igen.

MAJ GODNÄSS!!! ÄR jag så HÄR kaffeberoende?!?!? ILLA!!! Jag snittar alltså på att dricka en liten latte (ca 1,5 dl) per dag. Det tycker inte jag är speciellt mycket.. men tydligen... gaaaaa illa!!!

• Lady o Lufsen

Vickan- det behöver inte bero på att du är beroende.
    Det kan vara så att du hade huvudvärk av en helt annan anledning (än att du varit utan kaffe) och att koffeinet hjälpte till att "öppna upp" så att huvudvärken släppte...

Så kan det vara för mig...

• Lady o Lufsen
    Vad bra- då kan du dricka kaffe med gott samvete
  • Telemarkgrrl

Men jösses, det måste vara 1 april idag och jag har missat något, kolla in det här:

www.di.se/Nyheter/%3FArticleID%3D2007%5C09%5C18%5C248707%26o%3Dsp3%26SectionID%3DEttan%26menusection%3DStartsidan%3BHuvudnyheter

• viktualia

Jag gör ett försök att länka till Stubbis artikel... MAJ GODNÄÄÄÄÄS!!!

www.di.se/Nyheter/%3F%20ArticleID%3D2007%5C09%5C18%5C248707%20%26o%3Dsp3%26SectionID%3DEttan%26me%20nusection%3DStartsidan%3BHuvudnyhet%20er

• Telemarkgrrl

Det jag försökte länka till var iallafall en artikel om att Kalles kaviar ska komma ut med banansmak. Uuuuuuäck, vad det låter vidrigt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!