• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

*De wokade grönsakerna kommer helt klart att ligga fett pyrt till...*

Ja, det får bli vid dem istället då.

• Lady o Lufsen

Jaa, viktualia- ni lyckade pressa in erat möte just den helgen av nästan, fortsättningsvis kanske, hela mitt liv som jag är utrikes...
    Men min uppfostran hade ändå förbjudit mig att närvara oinbjuden... *harklar mig lite*

• Sister of the Night

Nu drar jag. Har redan suttit way för länge
    Ha det rart!

*sätter sig på den elektriska damsugaren och åker iväg över trädtopparna*

• Lady o Lufsen

Jaha ja...and off she goes!

• Sister of the Night

*Kikar ner och snappar Ladys inlägg*

Det kommer förhoppningsvis fler helger, Lady!

*Wrrrooooooooooooomm!*

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-09-18 12:37:23 följande:
    Hmm, om dom håller på och bygger om på Karlssons så låter det lite trist. Och det andra ligger ju en bit från stationen och har dåligt med vegetariska rätter. Jag röstar på Chopsticks.
    Nu blir det chopstick - men halvpanna har tom en vegetarisk buffé så inte var det glest m veggo alternativ där heller!
  • viktualia

Vaddå oinbjuden?!? hm.. tjaaa hur gör man för att BLI inbjuden?!? Min gissning: Man blir påhoppad av nån trådknasis, tex undertecknad.... *fnissar*

Du är välkommen en annan gång!

Har din förkylning gett sig förresten? Hur känns det inför flygresan?

• Oms

Lady o Lufsen skrev 2007-09-18 12:59:06 följande:

Jaa, viktualia- ni lyckade pressa in erat möte just den helgen av nästan, fortsättningsvis kanske, hela mitt liv som jag är utrikes...Men min uppfostran hade ändå förbjudit mig att närvara oinbjuden...*harklar mig lite*
    *harklar tillbaka* nu e det så ladyn att "är man med i tråden får mant tråden tåla" och det inenbär att om det pratas om trådträff så innebär det att ALLA får/kan/bör/ska vara med så ta du nu o boka av din resa och kommer o äter kina mat centralt istället!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!