• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

Tröstkram till vickan! Trist, men det kommer nog fler chanser ska du se Tids nog hittar ni drömlyan, det är jag övertygad om!

• viktualia

Zozo - ett av problemen med nybyggen är att det tar minst ett år från start till inflyttning... så länge vill vi inte vänta...
    Dessutom blir det relativt dyrt att bygga hus i hålan, eftersom övriga hus är så pass billiga.

• viktualia

Nu drar jag hemåt... dags att övningsköra lite på körskolan!

hoppas att ni pladdrar en massa skoj som jag kan läsa sen!

*kram*

• Oms

Vickan - har du bokat? ska vi mötas där inne - utanför eller på t-centralen? jag kommer ju in m tåget 18.08 efter att ha åkt m dottern.

är det vi som blir av på fredag;

jag
    vickan
    Sis
    Tubbies
    Matskedsgumman

har jag missat ngn?

• viktualia

Omsan - oj nej! jag har inte bokat... har varit alldeles för uppslukad av farliga husaffärer...

Listan med deltagare är rätt, Matskedsgumman är dock lite osäker eftersom hennes värld snurrar fortare än nödvändigt.

Som det ser ut just nu så anländer Sis, Vickan och Oms till centralen i nämnd ordning och inom loppet av en halvtimme. Kanske är det smidigast att samlas där. Men boka bord till 18.30 kanske fortfarande är en bra idé?
    Vad tycker du, Telestubben som är den enda som inte landar på centralen helt automatiskt? Jaaa Matskedsgumman du får också ha åsikter så klart?!?

Om ni kommer överens så kan jag boka bord sen!

*Vickan som bara tittar in lite snabbt innan körlektionen börjar*

• Telemarkgrrl

Jag kan mötas var som helst. Centralen blir jättebra.

Sis, om du kommer först, ska jag stå vid Pressbyrån med en röd nejlika i knapphålet?

• MrsO

Självklart får ni låna min vovve! ..och mig... Tänkte på det imorse faktisk, att man borde ha stannat hemma och gått på långpromenad med hunden istället för att åka till jobbet...

Synd Vickan att det inte blev ngt! Det kommer fler tillfällen...

Nu är det dags att ta sig an kvällsskiftet...

See you!

• Sister of the Night

God afton!

Vicks, synd!! Men jag instämmer med kören, det går fler tåg ska du se (försöker för övrigt tänka så när det gäller vårt boende också...)
    Apropå "smyghöjningar", vår mäklare nämnde att det ibland kan löna sig att strunta i småfjuttandet och köra på med kanske femti pappa på en gång - för att skaka av sig smyghöjarna. Nu köper ju inte jag hus så ofta men det kanske ligger nånting i det?

Tellis -

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!