• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Avbröt mig mitt i meddelandet....

Det jag tänkte fortsätta med var att Omsan och Matskedsgumman får veta via mail var vi ska ses... så inte nån farlig typ kommer och biter oss i lilltån!

• MuffinsTönt

Grrrr!!! Asså, jag bara haaaataar det här. *suck* Jag gick in o kollade min utbetalnignsschema. Där skulle jag få mindre än vad jag borde.

Hur kommer det sig?!?!?!? Jo! Min kära skola har ändrat på reglerna eller vad det nu kallas. Är säker på att dem har ngt tjusigt namn för det. Så nu pluggar man 30p istället för 20p. Jag läser ju inga kurser så jag fattade inte det. Så jag fyllde i 20p i blanketten, när det skulle va 30p. Csn-bajs-jävlen tycker då att jag inte läser heltid. *suuck* Mitt fel, jag vet. Men ändå blri man såååå irriterad. Varför kan dem inte va liiiite snabbare!?!?

• viktualia

Muffins - jag skulle tro att det är det som spökar är övergången från det gamla svenska poängsystemet där 20 p var heltid till det gemensamma europeiska systemet. Här finns mer info www.hsv.se/densvenskahogskolan/forandringar/nyautbildningsochexamensstrukturen.4.539a949110f3d5914ec800062698.html
    Och jag skulle gissa att effekten för dig är att du måste skriva att du läser 30 p - eftersom det är heltid enligt det nya sättet att räkna!

• Ms K

hihihi telis: Jaaa - jag hoppas att jag kan det!!! Vill så gärna gärna hänga med er härliga jäntor!!! Håller tummarna krampaktigt in i det sista - vi får se vad de på advokatbyrån säger idag om mitt förslag till patentansökan, det får avgöra hur mkt jobb som måste till för min del *borde finnas en smiley med massor av svett i pannan*

• Oms

fredagens planerm låter bra. har preciiiis *m många lidingö iiin * fått maken och ringa ngn kompis som han kan leka med då, han skulel ha jobbat m det blev inte så och tänkte att vi kunde göra ngt istället, jaja där ser man, men det gick inte serru för Omsan ska leka m sina BT-vänner - så det så!

• Zozo

Arrrrrrghhh! Sa ARG jag blir pa mig själv! Jag dubbel och trippelkollar i princip allt jag gör och nu har jag ÄNDA lyckats räkna fel pa 1.8 eller 7.8km!! Kunden (som är en av mina största grupper) har därför inte räknat in nan transfer och JAG maste ta detta! Bläh! Avskyr sådant! Saaa pinsamt!

• viktualia

usch... det här med övningskörningen är tungt....

ids inte bomba tråden med glada tillrop idag helt enkelt... men jag finns här..

• Lady o Lufsen

...jag flyger till London imorgon...Lady rääädddd...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!